نماد آخرین خبر

حمله تند به بلینگام و پهن کردن او روی بند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله تند به بلینگام و پهن کردن او روی بند!

ورزش 3/رافائل فن در فارت، اسطوره هلند، یک بار دیگر تیم ملی انگلیس را به باد انتقاد گرفت.
سه شیرها پس از شکست در فینال جام ملت‌های اروپا مقابل اسپانیا با نتیجه 2-1، بار دیگر با دست خالی ماندند. پس از این شکست فینال، انتقادات به خصوص متوجه گرت ساوت‌گیت، سرمربی 53 ساله تیم ملی شد. سرمربی تیم ملی به دلیل سبک بازی تکراری تیمش در طول تورنمنت زیر آتش انتقادات قرار گرفت. یکی از منتقدان اصلی این تورنمنت، رافائل فن در فارت، اسطوره هلندی بود. این ستاره سابق رئال مادرید و هامبورگ در طول تورنمنت بارها به انگلیس و هلند تاخت.
اکنون او دکلان رایس، 25 ساله را هدف قرار داده است. فن در فارت در شبکه تلویزیونی "ان او اس" هلند گفت: "100 میلیون یورو برای دکلان رایس! و او چه کار می‌کند؟ او توپی را تصاحب می‌کند و فقط آن را به جان استونز پاس می‌دهد. او به‌درد نخور است. اگر واقعاً 100 میلیون یورو ارزش داشته باشی، باید بتوانی توپ را به جلو پاس بدهی."
آرسنال این مدافع را تابستان گذشته با مبلغ 116 میلیون یورو از وستهم یونایتد خریداری کرد. او در جام ملت‌های اروپا بازیکن ثابت بود.

نه تنها رایس، بلکه جود بلینگام، ستاره جوان انگلیس نیز از سوی این مهاجم سابق مورد انتقاد قرار گرفت: "جود بلینگام کسی نیست که لمس توپ فنی داشته باشد. او فقط یک پسر قوی است که 90 دقیقه دوام می‌آورد. شماره 10 پشت پیراهنش سوال برانگیز است. مطمئناً او می‌تواند شماره 10 بپوشد، اما از نظر من، او یک شماره 10 نیست."
قبل از فینال، فن در فارت انتقادات شدیدی از انگلیس کرده بود. او پس از پیروزی 2-1 مقابل هلند در نیمه نهایی گفت: "چه تیم مزخرفی هستند!" او گفت که انگلیس علی‌رغم داشتن "چنین بازیکنان سطح بالایی در زمین"، هیچ کاری برای بازی انجام نداده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره