نماد آخرین خبر

تصمیم مهم اسپالتی پس از ناکامی ایتالیا در یورو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تصمیم مهم اسپالتی پس از ناکامی ایتالیا در یورو

ورزش 3/لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، تصمیم گرفته برای مسابقات آینده سیستم تیمش را تغییر دهد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به جام ملت‌های اروپا به میزبانی آلمان گذاشت اما خیلی زود از این رقابت‌ها کنار رفت.
ایتالیا که در دور گروهی مقابل آلبانی برنده شد و برابر اسپانیا شکست خورد، با گل دیرهنگام ماتیا زاکانی موفق شد در آخرین بازی برابر کرواسی به تساوی دست پیدا کرده و راهی مرحله حذفی شود.
تیم لوچانو اسپالتی در این سه بازی اندازه‌ای بی‌نقص و دلچسب بازی نمی‌کرد که به عنوان یکی از مدعیان عنوان قهرمانی شمرده شد.

این تیم در مرحله یک هشتم نهایی حریف سوئیس شد و با نتیجه 2-0 شکست خورد. در این بازی عملکرد خط دفاعی ایتالیا به شدت دور از انتظار بود و هر دو گل سوئیس روی اشتباه آشکار خط دفاعی به ثمر رسید.
مدتی پس از حذف آتزوری و پایان رقابت‌های یورو با قهرمانی اسپانیا، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که لوچانو اسپالتی تصمیم گرفته در تیمش برای مسابقات لیگ ملت‌های اروپا و انتخاب جام جهانی تغییراتی ایجاد کند.
گاتزتا دلو اسپورت در روزنامه امروز درباره وضعیت اسپالتی و تغییرات درون تیم نوشت: "اسپالتی قصد دارد پس از عملکرد ناراحت کننده تیمش، تغییراتی ایجاد کند. این مربی در واقع از تعطیلات خود استفاده می‌کند تا به ایتالیای جدیدی فکر کند که باید به جام جهانی 2026 راه پیدا کند.
به نظر می‌رسد اولین نکته کلیدی بازگشت ساندرو تونالی پس از پایان محرومیت طولانی باشد. دفاع سه نفره نیز تصمیم برنامه‌ریزی شده تا از ویژگی‌های تیم حداکثر استفاده را ببرد و از بازیکنان جوانی مانند فرانچسکو کاماردا بیشتر استفاده کند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره