نماد آخرین خبر

بلینگام: عذرخواهی ما را بپذیرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلینگام: عذرخواهی ما را بپذیرید

ورزش 3/جود بلینگام، هافبک انگلیس، پیامی احساسی خطاب به طرفداران تیم ملی ارسال کرد و از آن‌ها به دلیل ناکامی در فینال یورو عذرخواهی کرد.
جود بلینگام پیامی احساسی را در شبکه‌های اجتماعی خطاب به طرفداران انگلیس و گرت ساوت‌گیت به اشتراک گذاشت.
ستاره رئال مادرید که در فینال یورو 2024 مقابل اسپانیا با شکستی غم‌انگیز روبرو شد، پیامی احساسی نوشت و در آن از اینکه نتوانست آرزوی طرفداران را در جام ملت‌های اروپا برآورده کند، عذرخواهی کرد.
او همچنین از گرت ساوت‌گیت که پس از 8 سال حضور روی نیمکت انگلیس این تیم را ترک کرد به‌خاطر زحماتش در تیم ملی، تشکر کرد.

این بازیکن 21 ساله در اینستاگرام نوشت: "هنوز تلاش می‌کنم تا فینال را بررسی کنم، اما آنچه احساس می‌کنم غم، اندوه و ناامیدی است.

واقعیت این است که ما مقابل حریف بزرگی قرار گرفتیم و شکست خوردیم، دردناک است که خیلی به تاریخ‌سازی نزدیک بودیم و در عین حال نتوانستیم برای هواداران انگلیس که در این تورنمنت از ما حمایت کردند، کاری انجام دهیم. به همین دلیل، ما فقط می‌توانیم دست‌هایمان را بالا بگیریم و عذرخواهی کنیم.
قرار گرفتن در چنین فضایی برای مدت طولانی به این معنی است که گاهی اوقات راحت‌تر می‌توان درگیر نکات منفی بازی در یک تورنمنت بزرگ شد، اما برخی از جوها و جشن‌هایی که من شاهد آن بودم، یادآور عشقی بود که شما هواداران به این تیم دارید. آن تصاویر برای همیشه در ذهنم زنده خواهد ماند و نمی‌توانم بگویم که چه اندازه سپاسگزارم.

مطمئنم که این شکست عواقب بیشتری خواهد داشت، اما لطفاً درک کنید که این گروه از بازیکنان و تک تک اعضای کادرفنی کاملاً همه چیز را برای تلاش و تحقق رویاهای ما انجام دادند. در حالی که ادامه نوشتن به این شیوه بعد از تورنمنت‌ها خیلی سخت است، مطمئنم که این تیم با استفاده از این تجربیات دلخراش، پتانسیل این را دارد که در نهایت قهرمان شود و جام را به انگلیس بازگرداند. تا آن زمان، به ما بپیوندید و به حمایت از بازیکنان ادامه دهید.

در نهایت، می‌خواهم از گرت و همکارانش به‌خاطر تمام خاطرات عالی در دوران مربیگری‌اش تشکر کنم. از دیدگاه یک هوادار که به عضویت تیم درآمده، ما مسیری طولانی داشتیم که امید و شادی را به کشور ما القا کرده است. این یک امتیاز بود که توسط فردی بسیار فداکار و پرشور رهبری می‌شد، نه تنها گرت به راحتی یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی است، بلکه انسانی باورنکردنی است. بابت همه چیز متشکرم و در فصل بعدی زندگی برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم مربی."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره