نماد آخرین خبر

موراتا امروز با اتلتیکو مادرید خداحافظی می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موراتا امروز با اتلتیکو مادرید خداحافظی می‌کند

ورزش 3/ آلوارو موراتا به زودی به عنوان بازیکن جدید میلان معرفی خواهد شد.
آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید روزهای آخر حضورش در این باشگاه را سپری می‌کند. در حقیقت، این بازیکن امروز با مدیران اتلتیکو خداحافظی خواهد کرد و به صورت حضوری تصمیم خود مبنی بر پیوستن به میلان را اعلام می‌کند. باشگاهی که می‌خواهد چهار فصل آینده را در آن سپری کند.
این خداحافظی روز گذشته توسط گاتزتا، اولین رسانه‌ای که خروج قطعی او به مقصد میلان را مطرح کرده بود، اعلام شد. موضوعی که فردا با انجام تست‌های پزشکی او در ایتالیا برای اطمینان از سلامتی او و برای برداشتن گام بعدی، یعنی امضای قرارداد بعد از دریافت مبلغ فسخ توسط اتلتیکو، عینیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

پرداخت بند فسخ 15 میلیون یورویی، گام بعدی برای امضای قرارداد با میلان تا سال 2028 است. این اتفاق بعد از پرداخت مبلغ خروج او، که حدود 15 میلیون یورو تخمین زده می‌شود، نهایی خواهد شد. این نتیجه‌ای بود که پس از اعلام او مبنی بر ماندن در تیم دو هفته پیش، چندان مورد انتظار نبود.
موراتا هنوز با هم‌تیمی‌ها و کادرفنی خود که به دلیل اهمیتش در تیم با او خداحافظی خواهند کرد، وداع نکرده است. باید دید او در ساعات آینده این کار را انجام خواهد داد یا بعد از تعطیلاتی که پس از قهرمانی در مسابقات یورو 2024، جایی که او به عنوان کاپیتان تیم قهرمان شد، انجام می‌دهد.


 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره