نماد آخرین خبر

اعتراف تلخ مادر امباپه برای فلورنتینو پرز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اعتراف تلخ مادر امباپه برای فلورنتینو پرز

ورزش 3/ فائزه العماری، مادر امباپه، در دو سال گذشته در تماس با رئیس رئال مادرید بود و همواره به او اطمینان می‌داد که تابستان 2024 پسرش بازیکن رئال خواهد شد.
 کیلیان امباپه دیروز رسما به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی شد. او در ورزشگاه پر از تماشاگر برنابئو در حضور بسیاری از ستاره‌های قدیمی باشگاه مادرید معارفه شد و با حرف‌هایش هواداران را به وجد آورد. پدر و مادر امباپه نیز بارها منقلب شده و اشکشان سرازیر شد.
در این مراسم فلورنتینو پرز گفت که هیچکس نمی‌داند امباپه برای پیوستن به رئال چه تلاشی کرد و مجبور به تحمل چه فشارهایی شد. امباپه نیز در بخشی از حرف‌هایش گفت بالاخره پیروز شدیم و حالا اینجا هستم
طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، دو سال پیش که امباپه در آخرین روزها توافق با رئال را به هم زد و قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد، همه در رئال از او نامید شدند غیر از خود پرز. 
دلیل؟ دو ماه بعد از تمدید امباپه مادر او با رئیس رئال تماس گرفت و گفت پسرش سخت از تمدید قرارداد پشیمان است و تصمیم بر این شده که با پایان قراردادش به رئال ملحق شود. تماس‌ها بین طرفین در دو سال گذشته هرگز قطع نشد.
در زمستان گذشته که شایعات تمایل تیم‌های لیگ برتری برای جذب امباپه شنیده شد، مادر امباپه به پرز اطلاع داد که خیالتان راحت باشد چون کیلیان قطع به یقین بازیکن رئال خواهد شد و اینجا با وجود تمام فشارها تصمیم برای پیوستن به رئال 100 درصد است. در نهایت و با پایان فصل، امباپه قراردادش با رئال را امضا کرد و بعد از دو سال از تمدید قراردادی که از آن پشیمان بود، حالا رسما بازیکن رئال شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره