نماد آخرین خبر

اولین بازی امباپه برای رئال در ابهام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین بازی امباپه برای رئال در ابهام

ورزش 3/ کیلیان امباپه پس از معارفه کهکشانی دیروز خود در سانتیاگو برنابئو به تعطیلات رفت. 
هدف اصلی برای این بازیکن برای باشگاه مادریدی این است که ستاره فرانسوی پس از فصل طولانی خود، اکنون استراحت کند. تاریخ بازگشت او 7 آگوست (17 مرداد) تعیین شده است
خبر خوب پس از معاینه دیروز توسط سرویس‌های پزشکی رئال مادرید این است که در حال حاضر پس از شکستگی بینی او در جام ملت‌های اروپا، عمل جراحی منتفی است. مگر اینکه آزمایش‌های دوره‌ای که او انجام می‌دهد چیز دیگری نشان بدهد، موردی که بعید به نظر می‌رسد. 
کیلیان سه هفته دیگر به والدبباس باز می‌گردد تا کنار هم تیمی‌های جدیدش بدون ماسک و بدون جراحی تمرین کند. اما این چیزی است که نمی‌توان آن را صد در صد تضمین کرد و به این بستگی دارد که وضعیت بینی در هنگام بازگشت از تعطیلات چگونه باشد.

طبیعی این است که او از 28 جولای به تور ایالات متحده نمی‌رود، جایی که رئال سه بازی دوستانه برگزار می‌کند: با میلان، چلسی و بارسلونا.
در مادرید بار دیگر مشخص شد که مهمترین اصل در حال حاضر قطع ارتباط امباپه با فوتبال، استراحت خوب و سپس داشتن یک پیش فصل خوب است. در مادرید نگرانی‌هایی در مورد تقویم فصل آینده وجود دارد و آنها می‌دانند که بازیکنان ماشین نیستند. 
با فرمت جدید جام جهانی باشگاه‌ها، یک بازیکن رئال می‌تواند فصل را در 13 جولای 2025 و با 72 بازی تمام کند.
امباپه وقتی صحبت از حضور در تور شد، خودش را در اختیار باشگاه گذاشت ولی کادر فنی موافق حضور او نبود. محتمل‌ترین زمان برای اولین بازی او 24 مرداد برابر آتالانتا در سوپرجام اروپاست اما شاید حتی حضور او در این بازی نیز ریسکی باشد. همه چیز به شکل تمرینات و وضعیت بینی او بستگی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره