نماد آخرین خبر

آینده‌های فوتبال ایران به چین می‌روند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آینده‌های فوتبال ایران به چین می‌روند

ورزش 3/شاگردان حسین عبدی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به چین خواهند رفت.
تیم فوتبال جوانان ایران که پروسه انتخاب نفرات، آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی داخلی‌اش از میانه فروردین ماه آغاز شده بود، جمعه هفته گذشته در تورنمنت کافا قرقیزستان به عنوان قهرمانی رسید.
کاروان تیم فوتبال جوانان ایران که سفر بسیار سختی به جلال آباد قرقیزستان داشتند، در بازگشت نیز سفر بسیار دشوار و طولانی را پشت سر گذاشته و عصر یکشنبه به تهران رسیدند.
با این حال قرار است اردوهای تیم ملی جوانان ادامه پیدا کند و اعضای این تیم دوباره از روز چهارم مردادماه دور هم جمع خواهند شد و اردویی 10 روزه تشکیل می‌شود.
قرار است تیم فوتبال جوانان ایران روز پانزدهم مردادماه راهی کشور چین شده و دو بازی تدارکاتی در این کشور برگزار کند.
در بازگشت از چین نیز احتمال سفر به یکی از کشورهای عربستان یا امارات وجود دارد و آنجا چند بازی تدارکاتی دیگر نیز در دستور کار خواهد بود.

در واقع سفر به عربستان یا قطر که احتمالا اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه اتفاق خواهد افتاد، آخرین برنامه تدارکاتی این تیم برای شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیاست.
گفتنی است رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا از تاریخ 31 شهریور تا 8 مهرماه در لائوس و با حضور 36 تیم برگزار خواهد شد که تیم ایران در گروه G این مسابقات در کنار مغولستان، هندوستان و لائوس قرار گرفته و در صورت صعود از این مرحله به جام ملت‌های آسیا در این رده سنی راه می‌یابد که به میزبانی چین و در روزهای ۶ تا ۲۳ فوریه ۲۰۲۵ (۱۸ بهمن تا ۵ اسفند) برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره