نماد آخرین خبر

زنده؛ پیش به سوی چند خرید سرنوشت‌ساز!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده؛ پیش به سوی چند خرید سرنوشت‌ساز!

ورزش 3/پرسپولیس در بازار فعال شده و استقلال به دنبال خریدهای بهتر است، تراکتور و سپاهان با اتکا به منابع مالی خریدهای خود را پیش می‌برند.

بازار نقل و انتقالات ایران همچنان داغ و جذاب پیش می‌رود و تیمهای لیگ برتری تمام تلاش خود را می‌کنند تا خریدهای بزرگی را ثبت کنند.
در این بین پرسپولیس بعد از دو خرید به دنبال یک بمب بزرگ نقل و انتقالات است و استقلال هم اهداف خود را دنبال می‌کند.
همچنین تراکتور در آستانه خرید یک بازیکن قرار دارد و سپاهان نیز هنوز به صورت کامل به اهداف خود در این بازار نرسیده است.
پوشش زنده خبری

**با بازگشت سیدحسین حسینی او دوباره در قفس توری آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

**سیاوش یزدانی نوشته: جای رفیقامون که نیستن خالیه.
البته رامین رضاییان منشن نشده!


**صالح حردانی و پیشنهاد پرسپولیس: اتفاقا آنها از باشگاه خودم بیشتر پیگیر بودند! از روز یکشنبه چندین بار مسؤولان این باشگاه با من تماس گرفتند. جا دارد از مسئولان باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که نهایت احترام را گذاشتند، اما به هر حال دوست نداشتم از استقلال به پرسپولیس بروم. بهترین تصمیم را پیوستن به سپاهان می‌دیدم.
28 تیر 1403 ساعت 13:48یحیی عطیة الله، بازیکن مدنظر پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، در یک هفته اخیر در تمرینات تیمش حاضر نشده است. مدیر ورزشی باشگاه سوچی روسیه در این باره می‌گوید: ما در این خصوص به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زده‌ایم، اما هنوز نمی‌دانیم مشکل عطیة الله با ما چیست. با این حال، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

**علیرضا کوشکی مهاجم و وینگر تیم گل گهر بعد از توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.
**مهدی شیری مدافع راست تیم تراکتور در تمرین این تیم حضور دارد و خود را به کادرفنی معرفی کرده است.

**علی علیپور دقایقی بعد راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا قراردادش را امضا کند.
**باشگاه پرسپولیس با گئورگی گولسیانی برای امضای قرارداد به توافق رسید

**کاروان تیم سپاهان در حالی راهی اردوی خارجی شد که پای پرواز، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی، هم به جمع زردپوشان اضافه شدند.
**محمد عمری هافبک تیم پرسپولیس که برای سربازی راهی ملوان شده در تمرین انزلی‌چی‌ها حاضر شد تا مشخص شود این فصل هم راهی برای بازگشت او نیست و باید خدمت را پشت سر بگذارد.
**علی قلی‌زاده با پیشنهادی از سوی پرسپولیس مواجه شده و سرخپوشان حاضر به پرداخت هزینه برای دریافت رضایتنامه او هستند. پرسپولیس قصد دارد در هفته آینده این بازیکن را به خدمت بگیرد تا بمب نقل و انتقالاتی خود را رقم بزند.
**با پوشیدن پیراهن شماره 11 توسط دانیال اسماعیلی‌فر، جدایی محمد قنبری قطعی به نظر می‌رسد. البته این بازیکن چند هفته قبل درخواست جدایی را از تراکتور داده بود اما مدیران این باشگاه هنوز با جدایی این بازیکن موافقت نکرده‌اند.
**در شرایطی که پرسپولیس بلیت بازگشت عبدالکریم حسن به تهران را رزرو کرده بود، او به تمرینات سرخ‌ها اضافه نشد. رضا درویش روز گذشته درباره دلیل عدم حضور او در ایران به خبرنگاران گفت: ایشان فکر می‌کرد باشگاه قطری با ما به توافق رسیده که ما اعلام کردیم نه، توافق صورت نگرفته است. به باشگاه اعلام کردیم حداکثر تا پنجشنبه فرصت دارند که ما را راضی کنند.
**حسین پورحمیدی دو سال دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تراکتوری‌ها نیز با وجود جذب علیرضا بیرانوند تمایلی به فروش قطعی این بازیکن ندارند. این در حالی است که خود پورحمیدی تمایل دارد لژیونر شود که این موضوع منوط به دریافت رضایتنامه از باشگاه تراکتور است.

**گئورگی گولسیانی آخرین بازیکنی است که در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس حضور دارد. مذاکرات بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و طرفین در حال تصمیم‌گیری هستند. مهمترین موضوع در مورد این بازیکن دستمزد پرداختی از سوی باشگاه پرسپولیس است.
**در روزهایی که تیم‌ها یکی پس از دیگری تمرینات پیش فصل‌شان را شروع می‌کنند، هوادار تنها باشگاهی است که هنوز تکلیف سرمربی‌ خود برای فصل آینده را مشخص نکرده است.
**علی علیپور پس از چند فصل حضور در لیگ پرتغال، با سرخپوشان برای بازگشت به این تیم به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، احتمالا امروز پرسپولیسی می‌شود.

**محمدرضا اخباری تنها گزینه داخلی جدی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند است اما سرخ‌ها نگرانی‌هایی بابت مصدومیت مزمن این بازیکن دارند و همچنین مبلغ رضایتنامه اخباری هم یکی چالش‌های پیش روی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. بنابراین ‌سرخ‌ها چند گزینه خارجی نیز مدنظر گرفته‌اند، اما در حال حاضر هیچ اولویتی بین جذب اخباری و گلر خارجی برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

**گوستاوو واگنین، وینگر برزیلی فصل گذشته تراکتور، با عقد قراردادی رسمی به گل‌گهر سیرجان پیوست.

**یحیی عطیة الله ستاره مراکشی تیم فوتبال سوچی روسیه که یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس است، بند فسخی در قرارداد خود با باشگاه روسی ندارد و جذب این بازیکن به صورت قرضی حدود ۹۰۰ هزار دلار برای باشگاه پرسپولیس هزینه خواهد داشت (۲۰۰ هزار دلار برای باشگاه + ۷۰۰ هزار دلار دستمزد بازیکن). با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است که این بازیکن را به صورت قطعی به خدمت بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره