نماد آخرین خبر

جدایی آقای کلین‌شیت از تراکتور!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جدایی آقای کلین‌شیت از تراکتور!

ورزش 3/دروازه‌بان فصل اخیر تراکتور با وجود حضور در تمام مسابقات فصل اخیر باید در سال آینده برای تیم دیگری به میدان برود.
حسین پورحمیدی در شرایطی که طی چهار سال گذشته همواره جزو نامزدهای بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر بوده و در فصل اخیر هم با ثبت 18 کلین‌شیت، دستکش طلا را به دست آورد، حالا مجبور به ترک تراکتور است تا پس از ورود علیرضا بیرانوند، در فضای جدیدی کارش را پیش ببرد و این روند را ادامه بدهد.
پورحمیدی که نخستین بازی خود در لیگ برتر را در سن 19 سالگی برای استقلال خوزستان انجام داد و در 16 مسابقه برای این تیم به میدان رفت، دو سال بعد به‌عنوان بازیکن قرضی از استقلال تهران راهی آلومینیوم اراک شد و تا پایان فصل اخیرش در تراکتور، همواره در جمع بهترین گلرها حضور داشت، ولی شرایط برای او طوری رقم خورده که فصل بعد باید برای تیم جدیدی به میدان برود.
این دروازه‌بان در نخستین سال حضور آلومینیوم در لیگ برتر و در حالی که 21 ساله بود، در رده سوم جدول برترین گلرها قرار گرفت و عملکردش در آن فصل مقابل پرسپولیس که تنها باخت را مقابل ایرالکو متحمل شد، قابل توجه بود.
او در سال دوم حضورش در جمع اراکی‌ها نیز با مهار دو پنالتی مقابل سپاهان و درخشش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، در مسیر صعود به فینال جام حذفی قرار گرفت و در لیگ برتر هم 14 کلین‌شیت به ثبت رساند و در جایگاه دوم رتبه‌بندی برترین گلرها ایستاد.
این گلر ملی‌پوش در لیگ بیست و دوم که سومین سال پیاپی حضورش در آلومینیوم بود، بیشترین مهار پنالتی و مهار توپ را در رقابت با علیرضا بیرانوند داشت که از هفت خطای پنالتی علیه تیمش در جریان مسابقات، 5 ضربه را مهار کرد و همان سال با نمایش درخشان خود که 17 کلین‌شیت در لیگ برتر به ثبت رساند، به تیم ملی هم دعوت شد.

پورحمیدی پس از سه سال درخشان در آلومینیوم که همواره در رده دوم یا سوم بیشترین آمار کلین‌شیت بود، شروع سختی در تراکتور داشت و در حالی که زیر فشار شدیدی قرار گرفت، دو بازی آغازین را باب میل خود آغاز نکرد ولی پس از آن روی روال قبلی افتاد و در پایان فصل با 18 کلین‌شیت و مهار سه پنالتی مقابل ذوب‌آهن، بهترین آمار را به نام خود زد ولی اکنون در مسیری قرار گرفته که باید از تراکتور برود.
اکنون باید دید سرنوشت این گلر ملی‌پوش و 26 ساله که طی 134 بازی در سالیان اخیر توانسته 65 کلین‌شیت داشته باشد، در فصل جدید چگونه خواهد شد و او چه سرنوشتی پس از جدایی (قطعی یا قرضی) از تراکتور دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره