نماد آخرین خبر

محمد دانشگر اینجاست، بدون انفجار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محمد دانشگر اینجاست، بدون انفجار!

ورزش 3/محمد دانشگر که شایعات جدایی او از سپاهان و حضور در استقلال به گوش می‌رسید کار خود را در این تیم ادامه داد و همراه با طلایی‌پوشان برای حضور در اردو پیش فصل راهی ترکیه شد.
دانشگر فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در خط دفاعی بود که اعتماد ویژه مورایس را همراه خود داشت و سرمربی پرتغالی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده بود و در اکثر مسابقات در قلب خط دفاعی قرار داده بود.
سپاهان 3 مدافع میانی خود در فصل گذشته را در فصل آینده هم همراه خود خواهد داشت و امین حزباوی ستاره جوان فوتبال ایران را هم به ترکیب خود اضافه کرده و این بازیکن جوان می‌تواند در کنار مدافعان کهنه‌کاری همچون محمد دانشگر تجربیات خوبی به دست آورد و یکی از مهره‌های کلیدی سپاهان باشد.

دانشگر با همان چهره خندان همیشگی و انرژی خاصی که دارد در جمع بازیکنان سپاهان حاضر شد و حالا با حضور در اردوی ترکیه برای آمادگی بیشتر و یک فصل دیگر بازی با پیراهن سپاهان آماده می‌شود و بعد از قهرمانی در جام حذفی به دنبال ماجراجویی جدید خواهد بود، او یکی از بمب‌های احتمالی نقل و انتقالات بود که خنثی شد و با باقی ماند در جمع سپاهانی‌ها اجازه تقویت خط دفاعی را به تیم‌های دیگر لیگ برتری نداد.
سپاهان فصل آینده سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هادی محمدی و امین حزباوی را در قلب خط دفاعی در اختیار خواهد داشت و رقابت جالبی بین این 4 بازیکن شکل خواهد گرفت و باید دید در پایان اردوی سپاهان کدام بازیکنان در ابتدای لیگ در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره