نماد آخرین خبر

مورایس سال عجیب را فراموش کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورایس سال عجیب را فراموش کرد

ورزش 3/اتفاقات فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر که منجر به ایجاد بحرانی عمیق در تیم فوتبال سپاهان در داخل و بیرون از زمین شد، سرانجام این تیم را از رتبه اول جدول جدا کرد و به مرور آنها از جمع مدعیان قهرمانی هم فاصله گرفتند.
مورایس که در مقطعی از فصل با شعارهای عجیب و باورنکردنی هواداران تیم خودی نیز دست و پنجه نرم می‌کرد، هرچه به پایان مسابقات نزدیک می‌شدیم بی‌تفاوت‌تر نشان می‌داد و دیگر خبری از آن نشست‌های خبری طولانی و شوخی‌های همیشگی او با خبرنگاران در شهرهای مختلف ایران و حتی اصفهان نبود.

در پایان فصل ژوزه مورایس به صورت صریح و شفاف دلخوری خود را از اتفاقاتی که طی فصل برای او و شاگردانش رخ داده بود را به زبان آورد و وقتی رقابت‌ها با قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی تمام شد، او در جلسه با مدیران باشگاه تاکید کرد دیگر تمایلی برای ادامه همکاری ندارد. 
در نهایت اما سپاهان از روزهای بلاتکلیفی گذر کرد و ژوزه مورایس متقاعد شد که به سومین سال همکاری خود نیز با طلایی پوشان ادامه بدهد. او ساعاتی پیش همراه با سایر اعضای تیم فوتبال سپاهان راهی ترکیه شد و در این سفر عکسی از او منتشر شده که همان مورایس خونسرد و خنده‌رو را به تصویر کشیده تا مشخص شود او اتفاقات سال‌ اخیر را براساس دیدگاه فکری‌ای که همیشه بر آن تاکید کرده و گذر از گذشته است، فراموش کرده و به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در فصل پیش رو است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره