نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

باشگاه روسی گزینه پرسپولیس را تهدید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
باشگاه روسی گزینه پرسپولیس را تهدید کرد

ورزش 3/یحیی عطیه الله، گزینه مراکشی پرسپولیس برای بازی در پست دفاع چپ تحت قرارداد باشگاه سوچی روسیه است که به لیگ سطح دوم روسیه سقوط کرده است. مدیران این باشگاه روسی بابت به رفتار یحیی عطیه الله و عدم حضور و بازگشت مجدد او به این تیم، عصبانیت شدیدی دارند.
یحیی عطیه الله تا 2026 با سوچی روسیه قرارداد دارد اما شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می‌رسد و از الاهلی مصر و پرسپولیس به عنوان تیم‌های احتمالی او یاد می‌شود.
پیشنهاد پرسپولیس با توجه به صحبت آندری اورلوف، مدیر ورزشی سوچی، نزدیکترین پیشنهاد به این باشگاه برای پایان دادن به ماجرای یحیی عطیه الله با سوچی بود، اما این بازیکن ناپدید شده و دیگر به تماس های باشگاه روسی پاسخ نمی‌دهد.

سایت بطولات با اورلوف برای بررسی علل احتمالی این موضوع تماس گرفته است. مدیر سوچی گفت: در تلاش هستیم با بازیکن یا ایجنت او تماس بگیریم اما رفتار آنها کاملا غیرحرفه ای است. اگر ماجرا به همین منوال پیش برود هفته آینده با شکایت در فیفا برای احقاق حق خود علیه او وارد عمل می‌شویم.
اورلوف در مورد بند فسخ او گفت: بندی ​​وجود دارد که اجازه می‌دهد در صورت سقوط بازیکن بدون مذاکره جدا شود و این همان اتفاقی است که برای تیم ما رخ داده است اما در حال حاضر نمی‌توانم ارزش مالی این بند فسخ را فاش کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره