نماد آخرین خبر

علی علیپور: استقلالی‌ها من را ببخشند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علی علیپور: استقلالی‌ها من را ببخشند!

ورزش 3/پرسپولیس پس از چند هفته مذاکره فشرده با علی علیپور، آقای گل سابق این باشگاه، سرانجام او را پای میز مذاکره کشاند و قرارداد جدید و دوساله‌ای با این مهاجم ۲۸ ساله امضا شد.
نکته جالب توجه اینکه علیپور از استقلال هم پیشنهاد جدی داشت و آبی‌ها تلاش می‌کردند بعد از رامین رضاییان، یک پرسپولیسی دیگر را هم آبی پوش کنند که این اتفاق نیفتاد. در این خصوص حتی گفته می‌شد باشگاه استقلال رقم بهتری را پیشنهاد داده است.
علیپور درباره پیشنهاد استقلال گفت: من اول بنابر ادب و احترام و چیزی که همیشه بر آن متعهد بودم، باید یک عذرخواهی از مجموعه و هواداران عزیز استقلال داشته باشم. فوتبال حرفه‌ای است و طبیعی است و صحبت همه جای دنیا وجود دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. الان یک عذرخواهی از آنها دارم چون بنا به هر اتفاقی که رقم خورد نتوانستم از جایی که در آن بزرگ شدم و مدیونش هستم دل بکنم و نتوانستم با خودم کنار بیایم.
این مهاجم ادامه داد: یک دِینی بر گردنم بود و به همین خاطر از آن عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بنده را ببخشند. همچنین تشکر می‌کنم بابت تمامی احترام و وقتی که گذاشتند و آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم در ادامه راه برای آن عزیزان.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره