نماد آخرین خبر

درخواست جالب نویل برای تغییر در تورنمنت‌های ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخواست جالب نویل برای تغییر در تورنمنت‌های ملی

ورزش 3/گری نویل، که به تازگی مسابقات یورو 2024 را به عنوان کارشناس شبکه ITV پوشش داده بود، پس از بازگشت از آلمان، صحبت‌هایی در مورد عملکرد هری کین در این تورنمنت مطرح کرد. او همچنین در جدیدترین قسمت از برنامه ورزشی «اورلپ»، در خصوص تغییرات مورد نظرش برای تورنمنت‌های آینده صحبت کرد.

این اسطوره منچستریونایتد با اشاره به علاقه‌اش به حذف وقت‌های اضافه، گفت: «من فکر می‌کنم وقت‌های اضافه برای بسیاری از تیم‌ها، از جمله تیم ملی انگلیس، ناامیدکننده بوده است.»

یان رایت، دیگر کارشناس برنامه، پرسید: «بنابراین پیشنهاد شما چیست؟ بعد از 90 دقیقه مستقیم به پنالتی برویم؟»

نویل پاسخ داد: «بله، و نتیجه را مشخص کنیم. این روشی است که در کارابائو کاپ داخل کشور جواب داده است.»

روی کین، بازیکن سابق منچستریونایتد، با پیشنهاد دیگری وارد بحث شد و گفت: «وقت‌های اضافه را نگه دارید، اما آن را به دو نیمه 10 دقیقه‌ای کاهش دهید.»

نویل با اشاره به تجربیاتش گفت: «حس می‌کنم کل دوران حرفه‌ای من صرف وقت‌های اضافه شده است. از هشت تورنمنتی که در آن شرکت داشتم، فکر می‌کنم هفت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. به خاطر انگلیس، احساس می‌کردم وقت‌های اضافه بخش زیادی از دوران حرفه‌ای من را تشکیل داده است.»

در یورو 2024، پنج بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و تنها دو مسابقه بدون نیاز به پنالتی به اتمام رسید. انگلیس مقابل اسلواکی در وقت‌های اضافه گلزنی کرد تا از پنالتی اجتناب کند و همچنین اسپانیا نیز با گل میکل مرینو در وقت‌های اضافه مقابل آلمان به پیروزی رسید.

جالب است بدانید، برخلاف پیشنهاد نویل، در کوپا آمه‌ریکا که امسال برگزار شد، به جز فینال که آرژانتین در وقت‌های اضافه به قهرمانی رسید، در سایر بازی‌ها با پنالتی، برنده مشخص می‌شد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره