نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خرید جدید استقلال باز هم از سیرجان می‌آید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خرید جدید استقلال باز هم از سیرجان می‌آید

ورزش 3/در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، علیرضا کوشکی یک بار دیگر زیر نظر جواد نکونام فعالیت خواهد کرد. بازیکن گل‌گهر سیرجان که پس از توافقی دو جانبه از این تیم جدا شد، مدنظر استقلال قرار گرفته و طرفین نیز مذاکرات خوب و مثبتی داشته‌اند.

کوشکی که طی دوران حضور در پیکان با درخشش در ترکیب این تیم مورد توجه قرار گرفت و حتی در آن زمان نیز گفته می‌شد که استقلال خواهان جذب اوست، در نهایت و پس از هزینه‌ای سنگین بابت پرداخت رضایت‌نامه‌اش، راهی فولاد شد ولی هرگز نتوانست درخشش خود را تکرار کند.

هر چند که او بازیکن مورد اعتماد نکونام بود و حتی در لیگ قهرمانان آسیا در 6 مسابقه به میدان رفت ولی در نهایت از جمع فولادی‌ها جدا شد و به امید درخشش دوباره در فوتبال ایران، به گل‌گهر سیرجان پیوست تا بتواند توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

اما دوران حضور کوشکی در سیرجان نیز بسیار کوتاه بود و او فصل گذشته در 27 دیداری که برای گل‌گهر به میدان رفت، یک گل زد و 2 پاس گل داد و در نهایت پس از توافق با مدیران باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و حالا چند وقتی است که با استقلالی‌ها پای میز مذاکره نشسته است.

نکونام به جذب دوباره شاگرد سابقش علاقه‌مند است و آبی پوشان مذاکرات مثبتی با کوشکی داشته‌اند و در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، او نیز پس از سامان فلاح، از گل گهر راهی استقلال خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره