نماد آخرین خبر

پدیده فرانسوی به منچستر یونایتد پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
 پدیده فرانسوی به منچستر یونایتد پیوست

ورزش 3/هفته گذشته، یونایتد و لیل برای انتقال این بازیکن بااستعداد با مبلغ اولیه ۵۲ میلیون پوند توافق کردند. با این حال، یورو در آن مقطع هنوز تصمیم خود را تایید نکرده بود. اولویت اولیه او رئال مادرید بود، اما غول اسپانیایی نتوانست به خواسته‌های مالی لیل پاسخ دهد. در نتیجه، تیم لیگ فرانسه به جای خطر از دست دادن یورو به عنوان بازیکن آزاد در پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۲۵، ترجیح داد با شیاطین سرخ به توافق برسد.

این مدافع جوان به وب‌سایت باشگاه گفت: "پیوستن به باشگاهی با عظمت و جاه‌طلبی منچستر یونایتد در اوایل دوران حرفه‌ای‌ام افتخاری باورنکردنی است. از همان اولین صحبت‌ها با باشگاه، آن‌ها برنامه‌ای روشن برای پیشرفت من در منچستر به عنوان بخشی از این پروژه هیجان‌انگیز ارائه دادند و به من و خانواده‌ام توجه زیادی نشان دادند. من از سابقه بازیکنان جوان در منچستر یونایتد آگاه هستم و احساس می‌کنم این می‌تواند مکان مناسبی برای رسیدن به پتانسیل و جاه‌طلبی‌هایم به همراه هم تیمی‌های جدیدم باشد. برای شروع بی‌صبرانه لحظه‌شماری می‌کنم."

یورو روز سه‌شنبه در انگلیس تست‌های پزشکی خود را انجام داد و با یونایتد به توافق شخصی رسید که او را به امضای قرارداد پنج ساله با غول‌های لیگ برتر ملزم می‌کند و آینده او را در اولدترافورد حداقل تا سال ۲۰۲۹ تضمین می‌کند. اگر به اهداف ورزشی خاصی دست یابد، هزینه این انتقال می‌تواند به ۶۰ میلیون پوند افزایش یابد.

یورو در حومه پاریس به دنیا آمد. خانواده او که اصالتا اهل ساحل عاج بودند، زمانی که او ۶ ساله بود به لیل نقل مکان کردند. او در سال ۲۰۱۷ در ۱۲ سالگی به آکادمی لیل پیوست و پیشرفت سریع او در سیستم جوانان منجر به انتخابش برای تیم‌های زیر ۱۷ و زیر ۱۸ سال فرانسه شد. یورو در حالی که تنها ۱۶ سال، شش ماه و یک روز داشت، در مقابل نیس برای لیل به میدان رفت و این باعث شد او به دومین بازیکن جوان این باشگاه تبدیل شود و حتی از اسطوره بلژیکی، ادن هازارد، پیشی بگیرد.

گزارش شده است که اریک تن هاخ به دنبال تقویت بیشتر خط دفاعی خود است. جاراد برانتویت از اورتون و ماتیاس دی لیخت از بایرن مونیخ از جمله بازیکنانی هستند که یونایتد همچنان به آن‌ها علاقه‌مند است. به‌خصوص پس از خروج رافائل واران و ویلی کابمبولا، احتمال جذب دو مدافع میانی در این تابستان همچنان وجود دارد. خروج‌های احتمالی دیگری از ترکیب، از جمله ویکتور لیندلوف، می‌تواند مدیریت اینیوس را به جذب مدافعان بیشتری سوق دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید