نماد آخرین خبر

رویاپردازی ستاره‌های جوان استقلال برای لیگ 24

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رویاپردازی ستاره‌های جوان استقلال برای لیگ 24

ورزش 3/فلاح، تورانیان و اسلامی 3 بازیکن تیم ملی امید با انگیزه در تمرین استقلال حاضر می‌شوند.
 محمدحسین اسلامی و سامان تورانیان دو بازیکن سابق تیم ملی امید در مسابقات آسیایی هانگژو و مقدماتی المپیک در حال حاضر در تمرینات استقلال آماده لیگ بیست و چهار می‌شوند و به دنبال فصلی درخشان در این تیم خواهند بود.
این دو بازیکن که از مستعدترین بازیکنان فوتبال ایران هستند خیلی زود در تمرینات استقلال حضور پیدا کردند و در تلاش هستند تا با توجه به رقابت سنگینی که در تیم استقلال وجود دارد جایگاه خود را در این تیم به دست آورند.
با توجه به پیوستن رامین رضاییان به استقلال سامان تورانیان کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد اما می‌تواند با حضور در کنار رضاییان که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته و بازی در جام‌جهانی را تجربه کرده روند رو به رشدی پیدا کند و منتظر فرصت برای حضور در زمین باشد.
اما شرایط برای اسلامی متفاوت است و او بازی‌های بیشتری در لیگ برتر انجام داده و استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن تلاش‌های زیادی انجام دادند و دور از انتظار نیست که او با رسیدن به ترکیب استقلال یکی از شاخص‌ترین بازیکنان آنها باشد، هدف اصلی اسلامی هم درخشش در استقلال و رسیدن به پیراهن تیم ملی خواهد بود.
باید دید جواد نکونام از این دو بازیکن شاغل در تیم ملی چه استفاده‌ای‌ خواهد کرد، البته با اضافه شدن سامان فلاح یک بازیکن دیگر از تیم ملی امید به جمع آبی‌پوشان اضافه شد تا جمع رفقای ملی‌پوش در تمرین آبی‌ها جمع شود!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره