نماد آخرین خبر

رقبای الکلاسیکو در عربستان هم‌تیمی شدند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رقبای الکلاسیکو در عربستان هم‌تیمی شدند!

ورزش 3/ناچو فرناندز و اوبامیانگ که در الکلاسیکو اسپانیا برابر هم به میدان رفته بودند، در القادسیه هم تیمی شدند.
 ناچو فرناندز، کاپیتان سابق لوس بلانکوس و بازیکن جدید القادسیه، در 13 الکلاسیکو با تیم رئال مادرید مقابل بارسلونا شرکت کرده است.
اما از میان این 13 دیدار که در طول 10 سال برگزار شده، قطعا بهترین خاطره او مربوط به بازی‌ای نیست که رئال مادرید با نتیجه 0-4 در لیگا شکست خورد!
این بازی که در فصل 2021-2022 برگزار شد، برای ناچو یک رویداد استثنایی بود، زیرا او برای اولین بار در یک الکلاسیکو کاپیتانی تیم را بر عهده داشت. با این حال، او به عنوان مدافع چپ بازی کرد و رئال مادرید در آن مسابقه با چهار گل شکست سنگینی را متحمل شد.
در آن زمان، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم سابق بارسلونا، موفق به زدن دو گل از چهار گل تیمش شد و ناچو و هم‌تیمی‌هایش نتوانستند جلوی خطرات اوبا را بگیرند که اکنون به القادسیه پیوسته است.
القادسیه اعلام کرد که اوبامیانگ را از مارسی به خدمت گرفته و این بازیکن به رقیب سابقش یعنی ناچو که باعث تلخی یک رویداد استثنایی برای او شده بود، پیوست.
به طور کلی، اوبامیانگ در 7 بازی با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل رئال مادرید قرار گرفته است، اما بدون شک برجسته‌ترین رویارویی او در الکلاسیکو بوده است.
اوبا در مجموع 7 گل به رئال مادرید زده و 2 پاس گل داده است. اما او فقط دو بار در پیراهن تیمی دیگر، یعنی دورتموند، مقابل ناچو بازی کرده و در هر دو بازی، اوبامیانگ شکست خورده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره