نماد آخرین خبر

گزینه مجازی پرسپولیس در عربستان ماندگار شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گزینه مجازی پرسپولیس در عربستان ماندگار شد

ورزش 3/عبدالرزاق حمدالله که بارها و در فضای مجازی به پرسپولیس لینک شده بود، به احتمال فراوان در عربستان به فوتبالش ادامه می‌دهد.
  یکی از گزینه‌های رویایی پرسپولیس برای تقویت خط حمله در سال‌های اخیر، عبدالرزاق حمدالله بوده است. مهاجم مراکشی که در تیم‌های النصر و الاتحاد و در لیگ عربستان، خوش درخشیده و حتی به همراه تیم ملی کشورش نیز در جام جهانی 2022 حاضر شد.
در این مدت، حمدالله چند باری و تنها در فضای مجازی، نامش پیرامون پیوستن به پرسپولیس مطرح شده بود ولی به دلیل دستمزد بسیار بالای این بازیکن، این انتقال در حد شایعه و رویا باقی مانده بود.
اکنون نیز و پس از جدایی این بازیکن از الاتحاد، منابع مطلع به "الشرق الأوسط" از توافق کامل بین عبدالرزاق حمدالله و باشگاه الشباب برای حضور در تیم فوتبال این باشگاه در فصل جدید خبر دادند.
باشگاه الشباب در حال آماده‌ شدن برای اعلام رسمی این قرارداد جدید است که پس از امضای نهایی با این بازیکن انجام خواهد شد. حمدالله پیش از این در تیم‌های النصر و الاتحاد بازی کرده است.
عبدالرزاق حمدالله، مهاجم برجسته مراکشی، در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از طریق باشگاه النصر وارد فوتبال عربستان شد و سپس به باشگاه الاتحاد پیوست. او در دوران حرفه‌ای خود آمار گلزنی قابل توجهی دارد و با ۱۲۹ گل در رده دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره