نماد آخرین خبر

کری‌خوانی رئیس اتلتیکو برای رئال و امباپه

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کری‌خوانی رئیس اتلتیکو برای رئال و امباپه

ورزش 3/ انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، ترسی از رقابت با رئال مادرید در حضور کیلیان امباپه ندارد.
 جدیدترین واکنش از میان باشگاه‌های لالیگایی به حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید متعلق به رئیس باشگاه اتلتیکومادرید است.
انریکه سرزو شب گذشته در مراسم شام اعضای باشگاه در محاصره خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی پاسخ داد.
مارتین دووبیک
من همه بازیکنان خوب را دوست دارم، مانند بازیکنانی که در اتلتیکو مادرید داریم و در سراسر جهان که تقریباً همگی بسیار خوب هستند.
آلوارو موراتا؟

موراتا تصمیم گرفت که برود و ما هیچ مشکلی برای او ایجاد نکردیم. همیشه می‌گویم بازیکنان در جایی که می‌خواهند بازی می‌کنند و بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد. او بازیکنی باشکوه و کاپیتان عالی تیم ملی اسپانیا است و واقعاً معتقدم که در میلان موفق خواهد شد.
رقابت با رئال مادرید در حضور امباپه؟
معتقدم که همه ما باید با آنچه که داریم و با امکاناتی که وجود دارد، سازگار باشیم. تیم‌هایی هستند که نسبت به بقیه امکانات بیشتری دارند. آن‌ها آن امکانات را دارند، همانطور که ما نسبت به سایر تیم‌ها امکانات بیشتری داریم. بنابراین همیشه همین را می‌گویم: در این 10-12 سال اخیر، ما به جایگاهی در اروپا دست یافته‌ایم که تعداد کمی از تیم‌ها در کل اروپا به آن رسیده‌اند، یعنی فقط 6 تیم. در این 10 سال اخیر، لیگ اسپانیا یکی از قوی‌ترین لیگ‌های دنیا بوده، با این حال با وجود دو بازیکن برتر اخیر، یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، اتلتیکو مادرید دوباره قهرمان لالیگا شده بود.
ژوائو فلیکس؟
در حال حاضر او به‌خاطر حضور در یورو با تیم ملی پرتغال از تعطیلات لذت می‌برد. او بازیکن بزرگی است، من همیشه این را می‌گویم. او هر جا برود موفق خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد و بازیکن چه می‌خواهد. در حال حاضر ما منتظر او هستیم چون او یکی از بازیکنان ماست، اما قبلاً هم به شما گفتم: بازیکنان در جایی که می‌خواهند، بازی می‌کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره