نماد آخرین خبر

دفاع از ستاره مغضوب چلسی؛ او نژادپرست نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دفاع از ستاره مغضوب چلسی؛ او نژادپرست نیست

ورزش 3/الکسیس مک آلیستر، هافبک لیورپول، از انزو فرناندز دفاع کرده و می‌گوید هم تیمی او در تیم ملی آرژانتین نژادپرست نیست.
 الکسیس مک آلیستر، هم تیمی انزو فرناندز در تیم ملی آرژانتین، درباره ویدیویی جنجالی از این بازیکن صحبت کرد.
فرناندز این ویدئو را در لایو اینستاگرام و در میان جشن بازیکنان آرژانتین پس از قهرمانی کوپا آمه‌ریکا منتشر کرد. در این ویدیو شعار بازیکنان آرژانتین حاوی کلماتی بود که بازیکنان تیم ملی فرانسه را اهل آنگولا خطاب کردند و این چندان به مذاق اروپایی‌ها خوش نیامده است
وسلی فوفانا، هم تیمی فرانسوی فرناندز در چلسی، یکی از اولین افرادی بود که به این ویدیو واکنش نشان داد و آن را نژادپرستی نامید.
هموطنان فوفانا در چلسی از جمله مالو گوستو، اکسل دیاسی، بنوا بادیاشیله و لسلی اوگوچوکو در اینستاگرام خود انزو فرناندز را آنفالو کردند و این بازیکن هم روز سه‌شنبه طی پیامی عذرخواهی کرد.
اما مک آلیستر، ستاره لیورپول، مشتاق بود تاکید کند که شعاری که تیم آرژانتین خوانده بود تا حدودی اشتباه تفسیر شده است. مک آلیستر در مصاحبه‌ای گفت:"شما باید مراقب آنچه می‌گویید یا انجام می‌دهید، باشید. به خصوص در اروپا که آن‌ها بسیار حساس‌تر از آرژانتین هستند.
واقعیت این است که ما کشوری نژادپرستی نیستیم. ما عادت نداریم در مورد نژادپرستی این اندازه صحبت کنیم. مشخص است که این موضوع اهمیت دارد.
انزو قبلاً عذرخواهی کرده و اتفاقات رخ داده را توضیح داده است. من فکر نمی‌کنم چیز بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد. همه ما انزو را می شناسیم، می‌دانیم که او هرگز این کار را با نیت بد انجام نمی‌دهد، او نژادپرست نیست."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره