نماد آخرین خبر

معامله بزرگ اپل و فیفا به هم خورد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
معامله بزرگ اپل و فیفا به هم خورد!

ورزش 3/معامله فیفا و اپل تی‌وی برای فروش حق پخش تلویزیونی جام باشگاه‌های جهان به سرانجام نرسید.
  این معامله بزرگ درحال حاضر از روی میز خارج شده است! هیچ توافقی بین شرکت بزرگ اپل و فیفا در مورد حق پخش تلویزیونی در سراسر جهان برای جام باشگاه‌های جهان در 2025 وجود ندارد.
نیویورک تایمز در ماه آوریل گزارش داد که اپل و فیفا تقریباً در مورد قراردادی برای حق پخش تلویزیونی مسابقات جدید به توافق رسیده‌‌اند که این باعث هیجان زیادی شد.
اما در حال حاضر هیچ چیزی از آن حاصل نخواهد شد. فیفا اعلام کرده که این حق پخش از طریق مناقصه برای مناطق مختلف اعطا می‌شود. یعنی قرار نیست که اپل تمامی حق پخش این رقابت‌ها را در اختیار داشته باشد و برای هر قاره یک شرکت متفاوت این حقوق را خریداری می‌کند.
این قرارداد به حق پخش مجموعاً 63 بازی از مسابقات جدید که از 15 ژوئن تا 13 جولای در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، مربوط می‌شود.
نه فیفا و نه اپل نخواستند در مورد معامله‌ای که درباره آن صحبت شده بود، واکنشی داشته باشند. 12 تیم از 32 تیم اروپایی در قالب جدید جام باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند. بایرن مونیخ و دورتموند از بوندس‌لیگا در این مسابقات حضور دارند.
29 باشگاه از جمله قهرمانان چمپیونزلیگ از سال 2021 تا 2024 تاکنون موفق به کسب سهمیه شده‌اند. حداکثر دو باشگاه از هر کشور می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.
پیش از این، جام باشگاه‌های جهان تنها با هفت شرکت کننده برگزار می‌شد: شش برنده مسابقات قهرمانی قاره‌ای در سطح باشگاهی از آسیا، آفریقا، کارائیب، آمریکای شمالی و مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا و اقیانوسیه و قهرمان لیگ کشور میزبان.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره