نماد آخرین خبر

پاردس: نمی‌توانستم به گریه‌های مسی نگاه کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاردس: نمی‌توانستم به گریه‌های مسی نگاه کنم

ورزش 3/لئاندرو پاردس، بازیکن آرژانتین در آخرین مصاحبه خود گفت که در لحظه گریه کردن لیونل مسی، نمی‌توانست به او نگاه کند.
فینال نفس‌گیر کوپا آمه‌ریکا بین آرژانتین و کلمبیا لحظات پرتنشی را برای هواداران رقم زد. لئو مسی در نیمه دوم پس از دریافت ضربه شدید و تورم شدید مچ پا مجبور به ترک زمین شد. تصویری که از مسی در حال گریه روی نیمکت پخش شد، به سرعت در سراسر جهان منتشر شد.
ستاره سابق بارسلونا پس از تعویض و آگاهی از پایان بازی برایش، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. مسی که ذاتاً رقابتی است، با دیدن اینکه نمی‌تواند به تیمش در مهم‌ترین بازی تورنمنت کمک کند، بسیار ناراحت شد.
لئاندرو پاردس، هم‌تیمی مسی در آرژانتین، در کنار او بود تا او را آرام کند. پاردس در مراسم رونمایی از شراب جدیدش، جزئیاتی از آن لحظات را فاش کرد و گفت که دیدن مسی در آن شرایط بسیار دشوار بوده است. او تلاش کرده تا به مسی دلداری دهد و به او بگوید که همه تلاش خود را کرده است.

پاردس افزود: "مهم این است که به هدفمان رسیدیم. حرف‌های دی‌پاول مبنی بر اینکه می‌خواستیم کوپا آمه‌ریکا را برای مسی به دست آوریم، احساس همه ما بود. او کاپیتان ماست و می‌خواستیم خوشحالش کنیم."

رودریگو دی‌پل، دوست صمیمی مسی، نیز درباره این اتفاق صحبت کرد. او گفت که تصویر مسی در حال گریه را روی صفحه بزرگ ورزشگاه دیده است و این باعث شده تا انگیزه تیم برای پیروزی بیشتر شود.
دی‌پل گفت: "معمولاً روی صفحه بزرگ زمان بازی نشان داده می‌شود، اما در آن لحظه تصویر مسی را نشان دادند. همه شروع به تشویق کردند و ما به خود گفتیم که باید برای او پیروز شویم. در دقایق پایانی بازی، خستگی بر ما غلبه کرده بود و تاکتیک‌ها در درجه دوم اهمیت قرار گرفتند."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره