نماد آخرین خبر

بارسا با خرید نیکو ویلیامز هم به رئال مادرید نمی‌رسد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا با خرید نیکو ویلیامز هم به رئال مادرید نمی‌رسد!

ورزش 3/ریوالدو، فوتبالیست سابق برزیلی و اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است این تیم با خرید نیکو ویلیامز هم نمی‌تواند با رئال مادرید رقابت کند.
ریوالدو در روزهای اخیر بارها در مورد وضعیت باشگاه بارسلونا و راه‌های احتمالی آنها برای رسیدن به موفقیت صحبت کرده است. در جدیدترین مصاحبه این اسطوره برزیلی، او ابتدا در مورد ژوائو فلیکس گفت: «بدون شک فلیکس بازیکن بزرگی است. اما فکر می‌کنم او باید بیشتر تلاش کند تا بتواند برای بارسلونا بازی کند.»
ریوالدو سپس از سطح بازی فلیکس انتقاد کرد و گفت: «برای ماندن در بارسلونا باید شگفت‌انگیز باشید، باید گل بزنید و هواداران را خوشحال کنید. فلیکس در یورو ۲۰۲۴ عملکرد خوبی نداشت و فصل گذشته نیز چند بازی خوب با بارسلونا داشت، اما در بسیاری از بازی‌ها روی نیمکت بود. برای اینکه بازیکن بارسلونا باشید، باید بازیکنی باشید که بتواند به طور مطلق در ترکیب اصلی باشد.»

ریوالدو همچنین در مورد نیکو ویلیامز، بازیکن احتمالی جدید بارسلونا، صحبت کرد. او معتقد است که ورود نیکو به بارسلونا برای رقابت با رئال مادرید کافی نیست. ریوالدو گفت: «اگرچه من بارسلونا را بسیار دوست دارم، اما نمی‌توانم دروغ بگویم. رئال مادرید جلوتر است. اگر نیکو ویلیامز به بارسلونا برود، اتفاق خوبی خواهد بود، اما همچنان معتقدم که نیاز به یک یا دو خرید دیگر دارند تا به تیمی تبدیل شوند که جهان را شگفت‌زده کند.»

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره