نماد آخرین خبر

مرادیان: نخواستم برای تراکتور حاشیه درست کنم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرادیان: نخواستم برای تراکتور حاشیه درست کنم

ورزش 3/سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور به شدت از شرایطی که فصل گذشته تجربه کرده گلایه دارد.
احسان مرادیان سنگربان سابق فولاد خوزستان سال متفاوتی را در تبریز پشت سر گذاشت و با وجود جدایی محمدرضا اخباری که او را امیدوار به حضور در ترکیب قرمزپوشان کرده بود، فرصتی برای بازی در لیگ برتر به دست نیاورد.
این سنگربان درباره اتفاقات فصل گذشته لیگ اینطور صحبت هایش را آغاز کرد:« طی چندین سال اخیر اولین سالی بود که چنین شرایطی را تجربه کردم و شرایط طوری پیش رفت‌که بازی نکردم. با این حال من به عنوان بازیکن تمام وظیفه خودم را انجام دادم. هر روز با انگیزه و انرژی زیادی در تمرینات حاضر می‌شدم و تمام سعی و تلاشم این بود که شرایط بدنی و آمادگی فنی خودم حفظ کنم. هر هفته منتظر فرصتی بودم تا آمادگی خودم را نشان بدهم ولی متاسفانه این شانس برایم فراهم نشد.»
مرادیان ادامه می‌دهد:« به نظرم در مقاطعی از فصل این فرصت ایجاد شد که به من هم شانس بازی داده شود. با این حال همانطور که گفتم طی این مدت من همیشه به صورت منظم تمریناتم را طبق تعهدی که به تیم داشتم انجام دادم و به تصمیمی که سرمربی می‌گرفت احترام می‌گذاشتم و سکوت میکردم. البته برایم خیلی سخت بود ولی همانطور که گفتم روز بعد دوباره با انگیزه به تمرینات اضافه می‌شدم. به نظرم اخلاق حرفه‌ای هم همین بود که به سرمربی تیم و تصمیماتی که می‌گیرد احترام کامل گذاشت و سعی کردم در طی فصل گذشته که برایم بسیار سخت سپری می‌شد، کوچک‌ترین حاشیه‌ای برای تیم و خودم به وجود نیاورم. واقعا شاید اگر بازیکن دیگری جای من بود، کارهایی می‌کرد تا شرایط را تغییر بدهد، ولی برای من موفقیت تیم  مهم‌ترین اولویت بود.

مرادیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع مهمی اشاره می‌کند و می‌گوید که با اتفاقات سال گذشته دیگر سهمیه لیگ برتری نیست: بازی نکردن و نیمکت نشینی خیلی سخت است. به هر ترتیب این اتفاق برای من رخ داد و حالا طبق قانونی فدراسیون بازیکنانی که زیر 10 درصد در فصل گذشته به آنها فرصت بازی رسیده باشد جزو سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوند و این اتفاقی است که برای من هم رخ داده است.»

مرادیان سپس درباره آینده خود گفت:« در حال حاضر قراردادم با تراکتور به انتها رسیده و بازیکن آزاد هستم. اگر بخواهم به تیم دیگری بروم جزو سهمیه 7 خرید به حساب نمی‌آیم. در حال حاضر یکی دوتا پیشنهاد دارم و مذاکراتی هم انجام داده‌ام. تا چند روز آینده تصمیم می‌گیرم ولی واقعا بعد از سال سختی که پشت سر گذاشتم برای اینکه به شرایط مسابقه و ایده‌آلی که قبلا داشتم برگردم نیاز به اعتماد دارم.
مرادیان درباره حضور بیرانوند در تراکتور هم اینطور واکنش نشان داد: ایشان دروازبان ملی پوش ایران هستند و امیدوارم در تراکتور موفق و سربلند باشند.
سنگربان فصل گذشته تراکتور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تشکر از باشگاه تبریزی و مالک این باشگاه پرداخت و افزود: درپایان باید از آقای زنوزی و مجموعه مدیریتی ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم، که با تمام وجود و از جیب برای تراکتور هزینه می‌کنند تا دل مردم عزیز آذریجان شاد بشود و تشکر ویژه از همه هوادران پر شور تراکتور که همه جوره نسبت به من لطف داشتند و ممنون محبت هاشون هستم و امیدوارم بهترین اتفاقات براشون رقم بخوره.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره