نماد آخرین خبر

فابرگاس دوباره سرمربی کومو شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فابرگاس دوباره سرمربی کومو شد!

ورزش 3/باشگاه کومو تایید کرد که سسک فابرگاس با قراردادی ۴ ساله به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است.
فابرگاس پیش از این هم هدایت کومو را برعهده داشته است اما به دلیل نداشتن مجوزهای لازم برای هدایت یک تیم، از سمتش کنار رفت و به عنوان دستیار در باشگاه فعالیت کرد. با این حال تنها نقش رسمی و عنوان شغلی‌اش تغییر کرده بود و نفر اول صعود کومو به سری A بود.
دقایقی پیش کومو اعلام کرد که سسک فابرگاس قراردادی ۴ ساله با این باشگاه امضا کرده است. او تمام مجوزهای لازم برای سرمربی‌گری را دریافت کرده و دیگر مشکلی ندارد.

میرون سووارسو، نماینده رسمی گروه مالکان باشگاه در این مورد گفت:«افتخار ماست که به طور رسمی سسک را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. تاثیر دانش، تجربه و اشتیاق او در موفقیت فصل گذشته و تکامل سبک بازی ما آشکار است. ما معتقدیم که این تنها آغاز کار ماست و منتظر همکاری ادامه‌دار با سسک در این فصل و سال‌های آینده هستیم.
سسک فابرگاس نیز در مورد امضای این قرارداد گفت:«خیلی خوشحالم که این فصل را به عنوان سرمربی شروع می‌کنم. از مالکان برای اعتماد به من در این پست تشکر می‌کنم. من اهداف تیم را به اشتراک می‌گذارم و معتقدم که این تنها آغاز مسیر موفقیت این باشگاه است. این فصل سخت و مهم خواهد بود، اما من و بقیه کادر مربیگری آماده‌ایم و همگی به این هدف ایمان داریم.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره