نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تاثیر اختلال جهانی اینترنت در المپیک پاریس

منبع
فارس
بروزرسانی
تاثیر اختلال جهانی اینترنت در المپیک پاریس

فارس/سیستم فناوری بازی‌های المپیک پاریس هم تحت تاثیر اختلال جهانی قرار گرفت.
برنامه‌های شرکت امنیتی CrowdStrike که تحت نظر مایکروسافت آمریکا فعال بوده، امروز دچار اختلال شد. Atos ارائه‌دهنده امنیت سایبری و داده‌های المپیک پاریس، ضرر سالانه قابل توجه را تأیید کرده اما به پاریس 2024 اطمینان می‌دهد که تحت تأثیر این اتفاق قرار نخواهد گرفت و به حفاظت از آن ادامه خواهد داد.
در حالی که یک هفته تا مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس باقی مانده برگزارکنندگان از یک اختلال بزرگ در سیستم‌های کامپیوتری در سراسر جهان خبر داده‌اند که مشکلی جدی در آستانه نزدیک شدن به افتتاحیه مسابقات است. 
به نظر می‌رسد که مشکلات فناوری جهانی با مشکلات شرکت جهانی امنیت سایبری CrowdStrike و مایکروسافت مرتبط باشد.
یک اختلال عمده در خدمات سیستم‌های کامپیوتری در سراسر جهان ویرانی به بار آورد و باعث توقف پروازها در آمریکا، از خط خارج شدن پخش تلویزیونی در بریتانیا و تأثیرگذاری بر ارتباطات راه دور شد. این اتفاق همچنین بر فروش بلیت یا پخش رسانه‌ای المپیک نیز تأثیر می‌گذارد.
جورج کورتز مدیرعامل شرکت CrowdStrike در پیامی در شبکه اجتماعی X گفت: این مشکل شناسایی، جدا و راه حلی برای آن اجرا شده است. 

پاریس 2024 از مسائل فنی جهانی که بر نرم افزار مایکروسافت تأثیر می‌گذارد آگاه است. برگزارکنندگان گفتند که این مسائل بر عملیات IT المپیک پاریس تأثیر می‌گذارد. آنها افزودند: تیم‌های فنی پاریس 2024 به طور کامل برای کاهش تأثیر این مسائل بسیج شده‌اند و برنامه‌های اضطراری را برای ادامه عملیات فعال کرده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره