نماد آخرین خبر

مورینیو رم را شکست داد؛ جانشین سردار پر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مورینیو رم را شکست داد؛ جانشین سردار پر!

ورزش 3/ژوزه مورینیو موفق شد یوسف النصیری را که در آستانه انتقال به رم بود برای پیوستن به فنرباغچه متقاعد کند.
مدیران باشگاه رم پس از جدایی روملو لوکاکو و سردار آزمون به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنانی بودند که بتوانند خط حمله این تیم را تقویت کنند و رسانه‌های ایتالیایی خبر داده بودند که با یوسف النصیری که فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب سویا در رقابت‌های لالیگا داشت به توافق رسیده‌اند. 
در حالی که هواداران این تیم منتظر امضای قرارداد با این بازیکن بودند، حالا متئو مورتو خبر داده است که باشگاه فنرباغچه در چند روز اخیر به صورت جدی مذاکرات با این بازیکن را ادامه داده و با وجود این که او در ابتدا علاقه زیادی به حضور در فوتبال ترکیه نداشته اما جذابیت بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو او را برای پیوستن به این تیم متقاعد کرده است.


حالا به نظر می‌رسد که این مربی پرتغالی که پیش از این سابقه هدایت رم را داشته و در زمستان سال گذشته در اقدامی غیر منتظره و ناگهانی از هدایت این تیم برکنار شد توانسته است مدیران این باشگاه را در به خدمت گرفتن این مهاجم شکست دهد تا بخشی از انتقامش را از آنها گرفته باشد.

باشگاه فنرباغچه پیش از این پیشنهاد ۱۲ میلیون یورویی را به مدیران سویا ارائه کرده اما این توانایی را دارد که آن را بالاتر هم ببرد و به این ترتیب رم را از نظر مالی هم در این رقابت شکست خواهد داد. النصیری با این باشگاه برای امضای قراردادی چهار ساله با دستمزد چهار میلیون یورویی به توافق رسیده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره