نماد آخرین خبر

گیتی‌پسند 6 _ 1 سن ایچ؛ پیشروی فوق‌العاده مدافع قهرمانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گیتی‌پسند 6 _ 1 سن ایچ؛ پیشروی فوق‌العاده مدافع قهرمانی

ورزش 3/تیم گیتی پسند اصفهان با شش گل سن ایچ ساوه را در هم کوبید و بار دیگر قدرت خود را برای دفاع از تاج و تخت قهرمانی به رخ رقبایش کشید.
پیروزی و حکمرانی همان چیزی است که شاگردان کشاورز به آن خو گرفته اند. تیم گیتی پسند اصفهان در اولین میزبانی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با شش گل تیم سن ایچ ساوه را که پیشتر ها غول‌کش یاد می‌شد، مجازات کرد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حریف دیرینه‌اش مس سونگون ورزقان در صدر جدول جای گرفت تا همچنان ماموریت دفاع از عنوان قهرمانی را با موفقیت پشت سر بگذارند. این نبرد با برتری قاطعانه گیتی پسند اصفهان آغاز شد و آن‌ها در همان نیمه اول، سن ایچ ساوه را از بازی خارج کردند و با نتیجه سه بر صفر به رختکن رفتند.
نمایش شگفت انگیز ستاره‌های کشاورز به قدری داغ و حرارت داشت که سن‌ایچ ها حتی فرصت جبران کردن گل‌های خورده را بدست نیاوردند و در نیمه دوم نیز اختلاف به شش گل رسید. اگرچه شاگردان صبوری در ثانیه های پایانی موفق به گلزنی شدند که در برابر شش گل گیتی پسند به هیچ گرفته می‌شد.

از نکات جالب این مسابقه، سن ایچ ساوه با وجود دریافت شش گل و عقب افتادن از میزبانش در تمامی طول مسابقه به بازی پاورپلی روی نیاورد و به عبارتی دیگر با عدم ریسک سعی کرد شکست سنگین‌تری را محتمل نشود.
گل‌های گیتی پسند را، محمدحسین درخشانی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر دو بار، محمدرضا سنگ سفیدی، بهمن جعفری، مسعود یوسف و علی‌رضا رفیعی پور به ثمر رساندند و برای سن ایچ ساوه، بهنام فعال موفق به گلزنی شد.

تیم گیتی پسند اصفهان هفته آینده مهمان هیات فوتبال قم شگفتی ساز فعلی لیگ برتر است و سن ایچ ساوه در مشهد به مصاف فرش آرا خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید