نماد آخرین خبر

توافق برهم خورد؛ هیچ تیمی ستاره پرحاشیه نمی‌خواهد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توافق برهم خورد؛ هیچ تیمی ستاره پرحاشیه نمی‌خواهد

ورزش 3/ماریو بالوتلی علیرغم توافق شفاهی با کورینتیانس به این باشگاه ملحق نخواهد شد.
ماریو بالوتلی پس از جدایی از باشگاه آدانا دمیر اسپور در لیگ فوتبال ترکیه بازیکن آزاد به حساب می‌آید و هنوز با هیچ باشگاهی قراردادی نبسته است اما رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر از مذاکرات او با باشگاه برزیلی کورینتیانس خبر داده و حتی مدعی شده بودند که توافق شفاهی هم انجام شده است. 
اما حالا تیم تاک خبر داده است که این انتقال با وجود توافق صورت گرفته برهم خورده و این بازیکن پر حاشیه حتی این فرصت را نخواهد داشت که در لیگ فوتبال برزیل به میدان برود که خبری بسیار بد برای او و خبری بسیار ناراحت کننده برای طرفدارانش خواهد بود.

رودی گالتی، خبرنگار تیم تاک، مدعی شده است که دلیل برهم خوردن این توافق و انتقال او که قرار بود با قراردادی دو ساله انجام شود این است که تردیدهای بسیاری درباره وضعیت و شرایط فیزیکی این بازیکن وجود دارد و به همین دلیل مخالفت‌های بسیاری با آن صورت گرفته است. 
بالوتلی از ماه می تا به حال بدون باشگاه بوده و پیش از این بسیاری از هواداران متعصب کورینتیانس هم اعلام کرده بودند که به هیچ وجه تمایلی به حضور او در تیم محبوب‌شان ندارند و به نظر می‌رسد که او حالا باید به دنبال باشگاهی جدید باشد تا بتواند در فصل آینده هم فوتبالش را ادامه دهد، در غیر این صورت با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید