نماد آخرین خبر

حتی با امباپه، ستاره برزیلی از ترکیب رئال نمی‌رود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حتی با امباپه، ستاره برزیلی از ترکیب رئال نمی‌رود

ورزش 3/امباپه در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که از ادامه حضور در این باشگاه منصرف شود و پاریس را به مقصد مادرید ترک کرد تا در نهایت بتواند به آرزوی کودکی که پوشیدن پیراهن رئال مادرید بود برسد. 

حضور این بازیکن در ترکیب رئال مادرید از فصل آینده باعث شده است که تردیدهای بسیاری درباره شرایط کارلو آنچلوتی و تصمیمات دشوار او برای انتخاب بازیکنان حاضر در ترکیب این تیم مطرح شود که ممکن است مشکلات بسیاری را برای این تیم به وجود بیاورد. 

از چند هفته قبل شایعاتی درباره احتمال جدایی رودریگو از رئال به واسطه حضور ستاره فرانسوی در سانتیاگو برنابئو مطرح شد، هرچند او تمامی این موارد را رد کرد و مدعی شد که قصد دارد به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد و تلاشش را برای رقابت با امباپه به کار خواهد گرفت. 

حالا اتلتیک خبر داده است که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنان به صورت جدی روی رودریگو برای فصل آینده حساب خواهد کرد و معتقد است که این بازیکن نقش مهمی را در ترکیب این تیم در کنار فدریکو والورده و خصوصا روی وظایف دفاعی در سمت راست ایفا خواهد کرد و نباید نگرانی از این بابت برای او وجود داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره