نماد آخرین خبر

روی کین: سیگار را کنار گذاشتم و فوتبالیست شدم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روی کین: سیگار را کنار گذاشتم و فوتبالیست شدم

ورزش 3/روی کین، هافبک سابق منچستریونایتد و تیم ملی ایرلند، در پادکست "اورلپ"، اعتراف جالبی کرد که باعث خنده هم‌تیمی‌های سابقش، یان رایت و گری نویل شد. او فاش کرد که در کودکی سیگار می‌کشیده است!

در حین صحبت درباره تورنمنتی که باعث عشق او به فوتبال شده، کین، درست مانند نویل، جام جهانی 1982 را انتخاب کرد و گفت این رقابت همه چیز را برای او تغییر داد؛ از جمله اینکه او را متقاعد کرد سیگار کشیدن را کنار بگذارد.

کین گفت: «آن موقع 11 ساله بودم. ما بچه‌ها بعد از بازی‌ها عصرها فوتبال بازی می‌کردیم. گاهی اوقات هم سیگار می‌کشیدیم. یک بار که من در حال بازی بودم، دوستانم سیگاری تعارف کردند و من گفتم: “نه، دیگر نمی‌کشم. می‌خواهم فوتبالیست شوم.”»

این تصمیم برای این پسر ایرلندی جوان، انتخابی عالی از آب درآمد. او بعدها به یک اسطوره در منچستریونایتد و ایرلند تبدیل شد. کین به همراه شیاطین سرخ هفت قهرمانی لیگ برتر، چهار قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

روی کین همچنان به عنوان کارشناس ثابت در اسکای اسپورت و آی تی وی فعالیت می‌کند و پس از پوشش مسابقات یورو 2024 در آلمان، خود را برای آغاز فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره