نماد آخرین خبر

بن‌بست در انتقال ستاره ایتالیا به آرسنال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بن‌بست در انتقال ستاره ایتالیا به آرسنال

ورزش 3/در حالی که به نظر می رسید توافق اولیه برای انتقال ریکاردو کالافیوری به ارزش 54 میلیون یورو (شامل پاداش) حاصل شده بود، اما انتقال او در حال حاضر به آرسنال متوقف شده است.

کلودیو فنوچی، مدیرعامل بولونیا، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد: «هیچ پیشرفت جدیدی حاصل نشده است.»

پیش از ورود آرسنال به این معامله، یوونتوس برای ماه ها در تلاش برای جذب کالافیوری بود، اما با افزایش قیمت او، توپچی ها وارد مذاکره شدند. فنوچی در پاسخ به این سوال که آیا پس از بن بست با آرسنال، با یوونتوس نیز صحبت کرده است، گفت: «خیر، خبری از آن ها نشده است.»

متئو مورتو، کارشناس نقل و انتقالات، در توضیح دلایل توقف این انتقال به وبسایت "کات آفساید" گفت: «اختلاف نظر بر سر نحوه پرداخت، معامله را به تأخیر انداخته است. بولونیا خواهان دریافت مبلغ تضمینی 50 میلیون یورو به عنوان مبلغ پایه به همراه پاداش است، در حالی که آرسنال تمایل دارد تنها 45 میلیون یورو به عنوان مبلغ پایه پرداخت کند و مابقی را به صورت پاداش در نظر بگیرد.»

باشگاه بولونیا به دلیل داشتن سهم قابل توجهی از این انتقال (حدود 40 درصد) که باید به باشگاه قبلی کالافیوری، یعنی بازل، پرداخت شود، بر موضع خود پافشاری می کند. با توجه به حضور بولونیا در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و پشتوانه مالی قوی، آن ها تحت فشاری برای فروش کالافیوری قرار ندارند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره