نماد آخرین خبر

فرشتاپن: برای شکست رئال امیدم به یامال است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرشتاپن: برای شکست رئال امیدم به یامال است

ورزش 3/قهرمان فرمول یک دنیا دوست دارد در مورد فوتبال نیز صحبت کند. راننده ردبول پس از ناکامی در برنده شدن در دو گرندپری آخر تمرکز خود را بر پیروزی مجدد گذاشته است. قهرمان فعلی فرمول یک جهان از کودکی هوادار بارسلوناست.
او در مورد پیشبینی‌اش از فصل 25-2024 گفت: «فکر می‌کنم سال سختی برای بارسلونا خواهد بود. همه می‌دانید که رئال مادرید چگونه خود را تقویت کرده و به خصوص که شاکله فصل گذشته خود را نیز حفظ کرده است. با این حال من همیشه و تحت هر شرایطی طرفدار بارسلونا خواهم بود. فکر می‌کنم مثل فصل قبل چالش دشواری در انتظار بارسلوناست و شکست دادن این رئال کار ساده‌ای نیست. اما معتقدم همیشه باید باور داشته باشید. بارسا هم تیم خوبی دارد و حالا با سرمربی جدید هرگز نمی‌دانی چه اتفاقی می‌تواند رخ بدهد.»

فرشتاپن امیدش مثل دیگر هواداران بارسا به لامین یامال 17 ساله است: «پیشرفت لامین باورنکردنی است. منظورم این است که در این سن، بازی برای تیم ملی کشورتان فوق العاده است و عملکردی درخشانی که او در یورو داشت، من را بهت زده کرد. از بازی‌های او لذت بردم و امیدوارم فصل بعد برای بارسلونا نیز همین بازی‌ها را تکرار کند. من هم امیدم برای موفقیت بارسا برابر رئال به یامال است.»

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره