نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بمب نقل وانتقالاتی استقلال خنثی شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب نقل وانتقالاتی استقلال خنثی شد!

ورزش 3/در شرایطی که توافق نامه ای میان میلاد محمدی و استقلال به امضا رسیده بود که در صورت واریز مبلغ مورد نظر این بازیکن تا 72 ساعت آینده او لباس آبی را بر تن خواهد کرد، اما به یکباره همه چیز منتفی شد و این بازیکن اعلام کرد نمی تواند به ایران بازگردد.

میلاد محمدی که درست به مانند روند مذاکرات آبی ها و رامین رضاییان، با مدیران استقلال به توافق دست یافته بود که اگر تا سه روز آینده بخش تعیین شده ای از قراردادش را دریافت کند، آبی پوش شود، به یکباره از تصمیم قبلی خود منصرف شد.

استقلال که پس از مشمول شدن ابوالفضل جلالی برای پر کردن جای خالی بهترین پاسور خود در فصل قبل به سراغ میلاد زکی پور رفت و موفق به جذب این بازیکن شد، در بود است تا یک مدافع چپ با کیفیت دیگر را نیز جذب کند تا این جناح از ترکیب آبی پوشان، از قدرت بالایی برخوردار باشد.

مدیران استقلال برای همین منظور، باب مذاکره با میلاد محمدی را باز کرده و پس از جلساتی که با این بازیکن داشتند، توافقات خوبی میان طرفین صورت گرفت و نهایی شدن انعقاد قرارداد، به 72 ساعت بعد موکول گردید که با واریز مبلغ مدنظر، میلاد نیز به مهرداد ملحق شود ولی این اتفاق رخ نخواهد داد.

میلاد محمدی برخلاف توافق اولیه، دقایقی قبل و در تماسی که با مدیران استقلال داشت، به آنها اعلام کرد نمی تواند به ایران بازگردد و قصد دارد تا به حضورش در تیم آدنا دمیراسپور ترکیه ادامه دهد تا بدین ترتیب پروژه بازگشت او به لیگ برتر و پوشیدن پیراهن استقلال منتفی شود.

در نهایت باید گفت که هم تیمی شدن میلاد و مهرداد محمدی منتفی شد و این بازیکن که به یکباره تصمیمش را برای پیوستن به استقلال تغییر داد، قصد دارد همچنان در فوتبال اروپا به دوران حرفه ای خود ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره