نماد آخرین خبر

نیمار: توپ طلا فقط حق وینیسیوس است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نیمار: توپ طلا فقط حق وینیسیوس است

ورزش 3/نیمار جونیور، ستاره برزیل و الهلال، علناً از هموطنش، وینیسیوس جونیور، برای دریافت توپ طلای 2024 حمایت کرده و به نظر او به غیر از این بازیکن هیچ فردی شایسته دریافت آن نیست.
مهاجم سابق بارسلونا از وینیسیوس به خاطر عملکرد استثنایی‌اش در فصل گذشته تمجید کرد، چون این وینگر نقش مهمی در موفقیت رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت.
نیمار در گفتگو با تریبونا بر سهم قابل توجه و انعطاف پذیری وینی تاکید کرد و عملکرد او را مورد توجه قرار داد:"من عاشق وینی هستم. او فصل فوق العاده‌ای داشت و واقعا "ژوگو بونیتو" را مجسم کرد. قطعا برای بردن توپ طلا از او حمایت خواهم کرد.

به گزارش ترانسفرمارکت، این بازیکن 23 ساله در فصل 24-2023 در تمامی رقابت‌ها طی 39 بازی روی 35 گل اثرگذار بود، 24 گل زد و 11 پاس گل داد.
علیرغم مصدومیت در اوایل فصل، او به فرم ایده‌آل بازگشت و نقش مهمی در هدایت شاگردان کارلو آنچلوتی به سوی موفقیت داشت. در حالی که وینی در سطح باشگاهی عالی بود، برای تکرار فرم خود با برزیل با چالش جدی مواجه شد، چون سلسائو در مرحله یک چهارم نهایی از کوپا آمه‌ریکا حذف شد.

با این حال، نیمار معتقد است که این موضوع شایستگی هموطنش برای دریافت توپ طلا را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد:"هیچکس دیگری بیشتر از او شایسته دریافت توپ طلا نیست. او یک جنگجو است که بر خیلی چیزها غلبه کرده و از همه انتظارات و انتقادها فراتر رفته است. او به یک بازیکن بزرگ و یک الگو برای بسیاری از برزیلی‌ها تبدیل شده است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره