نماد آخرین خبر

عبدالکریم حسن یک قدم تا ترک پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عبدالکریم حسن یک قدم تا ترک پرسپولیس

ورزش 3/از ابتدای نقل و انتقالات شایعات زیادی در مورد عبدالکریم حسن وجود داشت و طی روزهای گذشته، جدایی او از پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسید و فقط مقصد نهایی این بازیکن در قطر مانده بود.
عبدالکریم حسن ابتدا مورد توجه الوکره قرار داشت اما سپس نوبت به العربی رسید که با پرسپولیس وارد مذاکره شود اما چانه زنی این باشگاه قطری خیلی طول کشید و حالا دوباره بحث رفتن عبدالکریم به الوکره مطرح است.
پرسپولیس پیشنهاد بیش از یک میلیون دلاری را برای صدور رضایت نامه عبدالکریم مطرح کرده بود و حالا به نظر میرسد الوکره با رقم یک میلیون دلار و دو اردوی رایگان پرسپولیس را راضی کرده است‌.

حالا رسانه‌های قطری تصویر او را با پیراهن این باشگاه منتشر می‌کنند و از پیوستن او به الوکره خبر می‌دهند‌. حال باید دید این انتقال چه زمانی رسمی خواهد شد اما به نظر می‌رسد الوکره برای دریافت رضایت نامه از العربی جلو زده است.
رسانه الرایه در خبری نوشت:"الرایه از منابع باشگاه های الوکره و السد مطلع شد که عبدالکریم حسن پس از رقابت الوکره و العربی، تصمیم به انتقال خود به الوکره گرفته است. خبر انتقال عبدالکریم طی ساعات آتی اعلام خواهد شد.

منابعی در باشگاه السد اعلام کردند که این بازیکن به اردوی این تیم رفته تا بابت اتفاقات گذشته قبل از پیوستن به الوکره عذرخواهی کند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره