نماد آخرین خبر

طارمی به صلیب کشیده شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طارمی به صلیب کشیده شد

ورزش 3/بازیکنان اینتر این روزها با لباس های خیس از عرق و با خستگی تمام، از کمپ تمرینی آپیانو جنتیله خارج می شوند. سیمونه اینزاگی که تلاش می کند از عنوان قهرمانی تیمش در ایتالیا دفاع کند، از هیچ تلاشی برای بار آوردن جنگجوهای خستگی ناپذیر دریغ نمی کند و طبیعتا مهدی طارمی نیز که از روز اول در تمرینات حاضر بوده، یکی از این نفرات است.
مهاجم ایرانی که در نخستین بازی خود برای اینتر و در جدال برابر لوگانو خوش درخشید و موفق شد ضمن به ثمر رساندن 2 گل، یک پاس گل نیز به خواکین کوره‌آ بدهد، حالا انتظارات را از خود بالا برده و هواداران نراتزوری امید زیادی به این بازیکن ایرانی دارند تا بتواند مشکل گلزنی تیمش در برخی از بازی ها را حل کند و این تیم در دیدارهای مهم و بزرگ، سربلند خارج شود.
بدون شک، بازیکنان اینتر برای تحمل یک فصل سخت و پرچالش و حضور در تورنمنت های متعدد از جمله: سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرجام، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه ها، نیازمند انجام تمرینات سخت و انجام بدنسازی اصولی و کامل هستند تا بتوانند در مسابقات متعدد، برای تیمشان به میدان بروند.

افعی ها به خوبی از تمرینات سخت سیمونه اینزاگی در پیش فصل آگاه هستند و اکنون نیز مهدی طارمی این موضوع را به خوبی و از نزدیک لمس می کند. در تصاویری که از تمرینات اینتر منتشر می شود، مهاجم ایرانی با چهره ای عرق ریخته مشاهده می شود که مشخص است در حال تحمل فشار زیاد تمرینات "میستر" است، تمریناتی که سبب شده نراتزوری بهترین تیم حال حاضر ایتالیا باشد.

در روزهایی که لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام هنوز به تمرینات اینتر اضافه نشده و مشغول سپری کردن تعطیلات هستند، طارمی این فرصت را دارد تا بتواند در بازی های دوستانه و همچنین هفته های ابتدایی لیگ، جای پای خود را در ترکیب نراتزوری، محکم کند.

او دو بار دروازه لوگانو را باز کرد و دو روز دیگر در بازی دوستانه برابر پرگولیتزه، تیمی در سری C ایتالیا، باز هم این فرصت را دارد تا بتواند شم گلزنی خود را به رخ اینزاگی بکشاند و سپس برای بازی های تدارکاتی بعدی و البته مهمتر اینتر برابر لاس پالماس، پیزا، الاتحاد و چلسی آماده شود.

به هر شکل، طارمی این روزها در کانون توجهات قرار دارد و مهمترین بازیکن فعلی تمرینات اینتر است. با آمدن ستاره ها و تکمیل شدن تیم اینزاگی، مهاجم ایرانی می تواند به درک بهتری از بازی در کنار هم تیمی هایش دست پیدا کند و او بی صرانه منتظر 17 آگوست است تا نخستین بازی خود در سری آ را برابر جنوا برگزار کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره