نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سرخابی‌‌ها یک فصل کامل در ورزشگاه تختی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سرخابی‌‌ها یک فصل کامل در ورزشگاه تختی!

ورزش 3/بحث میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی از مدت‌ها قبل مطرح شده و حالا در جلسات برگزار شده مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم به برگزاری دیدارهای خانگی سرخابی‌ها تا پایان فصل در ورزشگاه دوم شهر تهران گرفته‌اند.
با وجود اینکه گفته می‌شد استقلال و پرسپولیس تا زمان آماده شدن کامل ورزشگاه آزادی دیدارهای خانگی خود را در تختی انجام می‌دهند و چندهفته بیشتر در این ورزشگاه میزبان نیستند، اما حالا به طور رسمی مشخص شده که دو تیم مطرح پایتخت تا پایان فصل در این ورزشگاه بازی های خود را انجام می‌دهند.
داوود رفعتی دبیر ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در این خصوص گفت: «ورزشگاه تختی 90 درصد آماده میزبانی از لیگ برتر است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم کمک کنند تا کارهای جزئی مثل نصب گیت‌ها و برخی مسائل دیگر انجام شود. این کارها هزینه‌بر است ونیاز به کمک سرخابی‌ها دارد.»
او ادامه داد: «با انجام کارهای باقیمانده دیدار افتتاحیه لیگ برتر و همه بازی های استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل به جز دیدارهای بزرگ مثل دربی و نبرد با تراکتور و سپاهان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. دیدارهای لیگ نخبگان این دو تیم و به اضافه بازی های بزرگ و مهم آنها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.»
رفعتی در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه تختی آماده برگزاری بازی است، گفت: «90 درصد آماده شده است. اتاق VAR هم تعبیه شده است. برخی جاهای تختی از آزادی هم بهتر است. مثلا ورودی سکوی بانوان بهتر از آزادی است. گیت های ورودی باقی مانده که با یک شرکت توافق کردیم و از فردا کار نصب شروع می‌شود و این ورزشگاه آماده برگزاری بازی در 25 مرداد می‌شود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره