نماد آخرین خبر

توصیه به چلسی؛ انزو فرناندز را بفروشید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توصیه به چلسی؛ انزو فرناندز را بفروشید!

ورزش 3/ کاسکارینو، ستاره سابق چلسی، معتقد است این باشگاه باید انزو فرناندز را به دلیل رسوایی نژادپرستی اخیر بفروشد.توصیه به چلسی: انزو فرناندز را بفروشید!

 در پی انتشار ویدیویی از انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، که در آن او و هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین در حال خواندن یک آهنگ نژادپرستانه درباره تیم ملی فرانسه هستند، این بازیکن با واکنش‌های شدید مواجه شده است.

چندین بازیکن چلسی او را در شبکه‌های اجتماعی آنفالوو کرده‌اند و وسلی فوفانا، هم‌تیمی فرانسوی او، نیز به شدت به این رفتار نژادپرستانه اعتراض کرده است.

به گزارش سان، این اتفاق باعث ایجاد اختلافات جدی در رختکن چلسی شده است و این تیم در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر با چالش‌های بزرگی روبروست. فرناندز بابت نقش خود در این ماجرا عذرخواهی کرده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌تواند با هم‌تیمی‌های خود در چلسی، به ویژه بازیکنان فرانسوی این تیم، آشتی کند یا یر.

تونی کاسکارینو، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که این اتفاق باعث شده تا چلسی چاره‌ای جز فروش فرناندز نداشته باشد. او بر این باور است که اظهارات فرناندز همیشه او را از بقیه بازیکنان جدا خواهد کرد و به همین دلیل، چلسی باید برای حفظ اتحاد تیم، این بازیکن را بفروشد.

در گفتگو با تاک اسپورت گفت:‌ «این موضوع بسیار پیچیده است. من به زمانی که در دهه ۹۰ در چلسی بودم فکر می‌کنم و مطمئن نیستم که آن رختکن با کاری که انزو فرناندز انجام داده، کنار بیاید. این یک مسئله بسیار دشوار برای مدیریت است.

فکر می‌کنم چلسی باید تصمیم بزرگی بگیرد که آیا واقعاً انزو فرناندز را نگه دارد یا نه. داشتن بازیکنانی که با یک نفر در رختکن راحت نیستند، مشکل‌ساز خواهد بود. هیچ بهانه‌ای برای این رفتار وجود ندارد و این موضوع برای سایر بازیکنان خوشایند نخواهد بود. به نظرم فروش او تصمیمی منطقی خواهد بود.»

او افزود: «نمی‌دانم چگونه می‌توان این مسئله را مدیریت کرد زیرا بازیکنانی خواهند بود که نمی‌توانند او را ببخشند. شما نیازی ندارید که همه در یک باشگاه یکدیگر را دوست داشته باشند، اما این یک مسئله بسیار پیچیده است. برخی بازیکنان نمی‌خواهند در شرایط کنونی ادامه دهند یا این موضوع را حل کنند.»

با این حال، کاسکارینو معتقد است که ممکن است یک راه نهایی برای حل شدن مسئله فرناندز در چلسی وجود داشته باشد. او گفت: «او باید به صورت حضوری از تیم عذرخواهی کند و شاید در این صورت کمی وضعیت بهتر شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره