نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سپاهان از حالا سراغ ستاره خارجی می‌رود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان از حالا سراغ ستاره خارجی می‌رود!

ورزش 3/میدرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد که فعالیت آنها در جذب بازیکنان ایرانی به پایان رسیده است.سپاهان از حالا سراغ ستاره خارجی می‌رود!

مهدی آذربایجانی پیرامون آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم سپاهان اظهار نظر کرده و در پیامی مرتبط با این موضوع نوشته است:

«امروز طبق قولی که به بچه‌های تیم ب سپاهان داده بودم، رفتم مشهد و با اینکه تیم برد ولی صعود باز هم به دیدار پلی‌آف افتاد که امیدوارم بدون اما و اگر انجام شود.

فرآیند نقل و انتقالات بسیار سخت است. با توجه به مسائل باشگاه همه تمدیدها افتاد به بعد از حذفی و با توجه به خروجی‌های تیم و اتفاقاتی که هوادارها بهتر از من می‌دانند حفظ شاکله کلی کار بسیار سختی بود که به لطف خدا تا حد امکان انجام شد و سعی شد تا بهترین ورودی‌ها را از بازیکن‌های داخلی داشته باشیم.

دو قسمت دفاع چپ و هافبک دفاعی ضعف احساس می‌شد که با توجه به زمان کم باقی مانده باید سریع اقدام می‌کردیم؛ الحمدلله در مورد دفاع چپ با اینکه کار راحتی نبود، اقدام شد و با توجه به افزایش ظرفیت بازیکن خارجی و نظر کادر فنی و محرومیت‌های بازی با الشباب، یک بازیکن چند پسته جذب شد تا بشود این بازی را به سلامت بگذارنیم؛ (من خودم ایشان را به حساب بازیکن خارجی مد نظر هوادار نمی‌گذارم).

ما ظرفیت جذب ۳ بازیکن خارجی داریم که دیگر لزومی به آسیایی بودنشان هم نیست؛ ما افراد مختلفی را به‌صورت تخصصی بررسی کرده‌ایم و مکاتبات و مذاکرات متعددی را هم انجام داده‌ایم ولی ترجیحمان این است که تا کار نهایی نشده اعلام نکنیم.

من خودم نسبت به بازیکنان خارجی حساسم و معتقدم باید مثل گذشته‌های نه چندان دور سپاهان تاثیر ویژه روی تیم داشته باشند.

اگر ما توانستیم در جذب بازیکنان داخلی موفقیتی داشته باشیم، دلیلش تمرکز دقیق و تخصصی کادر مدیریتی و فنی بود که به دلیل کمبود وقت و شرایط خاص امکان این تمرکز روی بازیکنان خارجی نبود.

به نظر من یکی از مشکلات، نه فقط تیم ما که اکثر تیم‌های کشورمان قائم به اشخاص بودن فرآیند جذب و انتقال بازیکن‌هاست که ممکن است این در مورد بازیکنان داخلی جواب بدهد ولی در خصوص خارجی‌ها چالش جدی ایجاد می‌کند و ما باید به دنبال اصلاح ساختارها جهت رفع این نقیصه باشیم.

قولی که من و کادر مدیریتی به هوادارها می‌دهیم این است که حالا که از داخلی‌ها تا حدی فارغ شده‌ایم، همان تمرکز را برای جذب خارجی‌ها با توجه به ظرفیت، محدودیت‌ها و وقت باقی‌مانده بگذاریم و البته امیدوارم که نتیجه مطلوب حاصل شود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره