نماد آخرین خبر

ستاره آرژانتینی در اروپا می‌ماند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره آرژانتینی در اروپا می‌ماند

ورزش 3/قرارداد آنخل دی‌ماریا با بنفیکا در تابستان امسال با به پایان رسید و پیش بینی می‌شد که مقصد بعدی او خارج از پرتغال و احتمالا در آرژانتین باشد.
شایعاتی منتشر شد که او ممکن است به کشورش بازگردد و به تیم روزاریو سنترال بپیوندد، و حتی باشگاه بشیکتاش نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن بود اما دی‌ماریا در اروپا می‌ماند.
روی کاستا، رئیس باشگاه بنفیکا، درباره وضعیت دی‌ماریا گفت:"او هنوز در بنفیکا است، قبلاً اعلام شده، دی‌ماریا در بنفیکا به کار خود ادامه خواهد داد. و درست مثل اتفاقی که یک سال پیش افتاد، زمانی که دی‌ماریا در جام جهانی بود و بعد برای امضای قرارداد برگشت، الان هم همین اتفاق خواهد افتاد، دی‌ماریا بازیکن ماست و جدایی او منتفی است."

او همچنین تایید کرد که نیکلاس اوتامندی قرار است به عنوان بازیکن تیم ملی آرژانتین در المپیک پاریس شرکت کند:"تصمیم نهایی رفتن اوتامندی به المپیک است تا یک جام دیگری به عنوان بازیکن آرژانتین به دست آورد. بحث جام نیست، اما ما تسلیم درخواست ورزشکاری شدیم که همه چیز را در دوران حرفه‌ای خود به دست آورده و این دستاورد را کم دارد، او این جاه طلبی را دارد. می‌دانیم که او باید به بازی‌های المپیک برود. علاوه بر این، ما ترکیب کافی برای حضور در فصل داریم و اوتامندی یک بار دیگر بازیکن کلیدی تیم بنفیکا خواهد بود."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره