نماد آخرین خبر

ستاره جدید یونایتد؛ ما شگفت‌انگیزان هستیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره جدید یونایتد؛ ما شگفت‌انگیزان هستیم!

ورزش 3/لنی یورو در اولین بازی خود برای منچستر یونایتد در برابر رنجرز در روز شنبه، که با پیروزی ۲-۰ به پایان رسید، هواداران شیاطین سرخ را تحت تأثیر قرار داد. یورو گفت که کادر فنی منچستر یونایتد به او کمک کردند تا در اولین بازی خود «احساس راحتی» کند.

کمتر از ۴۸ ساعت پس از نهایی شدن انتقال او به الدترافورد از لیل، این بازیکن ۱۸ ساله در پیروزی دوستانه پیش‌فصل مقابل تیم اسکاتلندی به میدان رفت. او در قلب دفاع در کنار جانی ایونز ۴۵ دقیقه بازی کرد.

یورو در این بازی توانست به خوبی عمل کند و با کمک ایونز اولین بازی‌اش را به خوبی پشت سر بگذارد. او همچنین دو حرکت دفاعی عالی داشت تا به یونایتد کمک کند که کلین شیت کند.

اگرچه این تنها دیداری دوستانه بود، اما بازی امیدوارکننده‌ای از این جوان بود که برای اولین بار با هم‌تیمی‌های جدیدش در روز جمعه تمرین کرد. او از این تجربه لذت برد و از حمایت هم‌تیمی‌ها و کادر فنی یونایتد تشکر کرد.

یورو به سایت باشگاه گفت: «بله، البته، هم‌تیمی‌هایم خیلی به من کمک کردند و کادر فنی باعث شدند که در زمین احساس راحتی کنم. ما با هم هستیم، بنابراین برای من خیلی خوب است.»

او در مورد اولین بازی خود گفت: «برای من، بازی فوق‌العاده‌ای بود. بازی خیلی خوبی از تیم بود و من از عملکردم راضی هستم. امیدوارم که به همین شکل ادامه دهیم. ما یک باشگاه شگفت‌‌انگیز با بازیکنان شگفت‌‌انگیز هستیم و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم.»

بازی بعدی یونایتد تور ایالات متحده است. آنها روز چهارشنبه به آمریکا سفر خواهند کرد و برای بازی مقابل آرسنال، رئال بتیس و لیورپول آماده خواهند شد. یورو افزود: «البته، ما روز چهارشنبه به آمریکا می‌رویم و سه بازی سخت خواهیم داشت. می‌دانم که هواداران آنجا خواهند بود و تیم همه تلاش خود را خواهد کرد تا آن بازی‌ها را ببرد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید