نماد آخرین خبر

چالش مورایس برای انتخاب یک بازیکن سرنوشت‌ساز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چالش مورایس برای انتخاب یک بازیکن سرنوشت‌ساز

ورزش 3/سپاهان پس از پشت سر گذاشتن بحران مربوط به مشخص نبودن تکلیف سرمربی این روزها در ترکیه حضور دارد و آماده دیدار برابر الشباب الاهلی می‌شود که باید روز ۱۶ مردادماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. 

در این دیدار مورایس و دستیارانش چالش بزرگی در پیش دارند و همانطور که علاقمندان به فوتبال در جریان قرار دارند، سه مدافع میانی این تیم به دلیل اخراج در بازی‌های فصل گذشته لیگ برتر شانس بازی مقابل نماینده امارات را ندارند. 

غیبت هادی محمدی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی چالش بزرگی برای کادر فنی سپاهان به شمار می‌رود که باید هر طور شده از اولین مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان عبور کند تا با پایان محرومیت محمد دانشگر و هادی محمدی با شرایط بهتری به دیدار دوم مقابل الغرافه برای صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان برسد. 

در این شرایط پس از جذب امین حزباوی همچنان مورایس بازار را برای جذب یک بازیکن دیگر جستجو می‌کند؛ بازیکنی که احتمالا یکی از ویژگی‌های او چند پسته بودن خواهد بود تا با پایان محرومیت مدافعین میانی شاخص و سرشناس سپاهان که همه آنها ادعای حضور در ترکیب اصلی را دارند، بازیکن تازه‌وارد شانس بازی در پست‌های دیگر را نیز داشته باشد تا در طول فصل باتوجه به میزان آمادگی و صلاحدید کادر فنی در بخش‌های دیگر زمین هم به کمک طلایی‌پوشان بیاید.

حالا باید دید مورایس درنهایت درباره این موضوع چالش برانگیز چه تصمیمی می‌گیرد و پس از جذب مدافع چپ کدام بازیکن به اردوی طلایی پوشان اضافه خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره