نماد آخرین خبر

گلر تیم ملی برزیل سریع در ترکیب النصر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گلر تیم ملی برزیل سریع در ترکیب النصر

ورزش 3/تیم فوتبال النصر عربستان که اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در کشور پرتغال برپا کرده، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) مقابل تیم فارنسی قرار گرفته که یک سورپرایز هم در ترکیب اولیه خود دارد.

النصر عربستان که روز گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به پیروزی یک بر صفر مقابل ماریتیمو رسید و در دو نیمه از دو ترکیب متفاوت استفاده کرد، امشب هم با جمعی از نفرات اصلی خود دیدار برابر فارنسی را آغاز کرده که البته گلر آنها نسبت به دیروز متفاوت است.

بنتو ماتئوس، گلر ذخیره تیم ملی برزیل در کوپا آمه‌ریکا که دو بازی ملی هم در کارنامه دارد و با انتقالی 18 میلیون یورویی از اتلتیکو پارانائنزه به النصر پیوسته، 48 ساعت پس از امضای قراردادش در ترکیب اولیه دیدار تدارکاتی مقابل فارنسی قرار گرفته است.

بنتو شنبه شب هفته گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برزیل حضور ثابت در ترکیب اتلتیکو پارانائنزه داشت که امشب در جمع 11 نفر اصلی النصر برابر فارنسی دیده می‌شود.

النصر در ترکیب اولیه خود در مسابقه دوستانه مقابل فارنسی پرتغال از بنتو ماتئوس، الکس تلس، اوتاویو، اندرسون تالیسکا و سادیو مانه به‌عنوان مهره‌های خارجی بهره برده و در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رسیده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره