نماد آخرین خبر

محمدی: تیراندازان ما باانگیزه هستند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
محمدی: تیراندازان ما باانگیزه هستند

تسنیم/ سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس گفت: تیراندازان ما با انگیزه هستند و هیچ مورد جانبی ذهن آن را درگیر نمی‌کند.
عباس محمدی، سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس در خصوص آخرین وضعیت نمایندگان کشورمان اظهار داشت: روز گذشته (شنبه) 30 مرداد ماه و بعد طی کردن مسیر طولانی تیراندازان کشورمان ساعت یک بامداد وارد شتقو، محل برگزاری مسابقات تیراندازی شدند و در دهکده اسکان یافتند.
وی در ادامه افزود: تیراندازان و کادر فنی پیش از ظهر در مجموعه تیراندازی حضور یافتند و از امکانات و وضعیت نور آن بازدید کردند. همچنین مربیان برنامه تمرینی تیراندازان را با برگزار کنندگان هماهنگ کردند. همچنین اسلحه و مهمات خود را تحویل دادند و با امکانات آشنا شدند.
محمدی تاکید کرد: تیراندازان از امروز تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع می کنند و سه چهار روز امکان تمرین در محل برگزاری مسابقات را دارند. امیدواریم در این چند روز تمرین، با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.
وی در خصوص تغذیه و امکانات ورزشکاران در دهکده شتقو گفت: شرایط تغذیه و تنوع آن خوب است. دهکده تا سالن ها فاصله کمی دارد و امکانات لازم برای رفت و آمد به سالن‌ها فراهم است. در مجموع در شرایط خوبی قرار دارند. تیراندازان ما با انگیزه هستند و هیچ مورد جانبی ذهن آن را درگیر نمی کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره