نماد آخرین خبر

ستاره جدید رئال تمرینات را شروع کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره جدید رئال تمرینات را شروع کرد

ورزش 3/اندریک پیش از برگزاری مراسم معارفه‌اش در رئال مادرید تمریناتش را در مجموعه تمرینی این تیم آغاز کرده است.
عملکرد درخشان اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جوان فوتبال برزیل جلب شود و فلورنتینو پرز اولین کسی بود که خیلی زود برای به خدمت گرفتن او اقدام کرد و توانست بار دیگر خریدی درخشان را برای تیمش رقم بزند. 
این بازیکن حالا قرار است به ستاره جدید رئال مادرید در فصل آینده تبدیل شود و در کنار بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، جود بلینگام و کیلیان امباپه در زمین بدرخشد و قرار است که مراسم معارفه او امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هواداران تیم جدیدش برگزار شود تا رسما بازیکن رئال لقب بگیرد. 
اما حالا روزنامه آ.اس خبر داده است که این بازیکن حتی پیش از آن که مراسم معارفه‌اش را با این باشگاه برگزار کند، راهی زمین تمرین رئال مادرید شده و تمریناتش را به صورت انفرادی آغاز کرده تا از فرصتی که در مدت حضورش در مادرید داشته است به خوبی استفاده کند و بتواند فرم بدنش را در بهترین سطح حفظ کند. 

رئال مادرید امیدوار است که درخشش این بازیکن در فصل جدید در ترکیب این تیم هم تحت هدایت کارلو آنچلوتی ادامه داشته باشد و او بتواند پاسخ اعتمادی که به او شده را به خوبی بدهد و روزهای خوبی را برای آنها در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رقم بزند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره