نماد آخرین خبر

فداکاری ستاره بارسا؛ کاهش دستمزد برای ماندن!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فداکاری ستاره بارسا؛ کاهش دستمزد برای ماندن!

ورزش 3/ژوائو کانسلو آماده است تا دستمزدش را برای ادامه همکاری با بارسلونا کاهش دهد.
کانسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله منچسترسیتی را ترک کرد و راهی بارسلونا شد و خیلی زود توانست جایش را در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و به یکی از بازیکنان محبوب ژاوی تبدیل شود که نقش مهمی را در بازیسازی و همچنین خط دفاعی این تیم ایفا می‌کرد. 
این بازیکن در چند بازی مهم پایان فصل نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و در باخت‌های این تیم مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید در لالیگا تاثیرگذار بود اما در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که همچنان به همکاری با او در فصل آینده هم ادامه دهند.
هانسی فلیک هم به عنوان سرمربی جدید بارسلونا علاقه زیادی به او دارد و معتقد است که این بازیکن یکی از بهترین مدافعان راست حال حاضر فوتبال دنیا به حساب می‌آید و همین باعث شده است که مذاکرات برای ادامه حضور او در بارسا در فصل آینده از مدتی قبل با مدیران منچسترسیتی آغاز شود. 

روزنامه اسپورت مدعی شده است که بارسا در مراحل پایانی نهایی کردن این انتقال است که قرار است بار دیگر به صورت قرضی باشد و بند خرید اجباری در پایان فصل هم در آن گنجانده شده است. این در حالی است که کانسلو تمام تلاشش را برای ماندن در بارسا به کار گرفته و دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش داده تا بتواند همچنین به حضورش در این تیم ادامه دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره