نماد آخرین خبر

حمایت اسطوره پرحاشیه؛ بازگشت یونایتد به روزهای طلایی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمایت اسطوره پرحاشیه؛ بازگشت یونایتد به روزهای طلایی

ورزش 3/اریک کانتونا معتقد است که سر جیم راتکلیف و تیمش می‌توانند منچستریونایتد را به روزهای درخشان برگردانند.
منچستریونایتد در چند فصل اخیر روزهای پرفراز و نشیبی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تجربه کرده و نتوانسته است به دوران خوبی که در سال‌های قبل داشته نزدیک شود اما حضور سر جیم راتکلیف در راس این باشگاه باعث امیدواری بسیاری از هواداران این تیم شده است. 
این سرمایه‌دار بزرگ و سرشناس بریتانیایی از طرفداران قدیمی و متعصب شیاطین سرخ است و تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند تغییراتی بنیادین را در این باشگاه ایجاد کند و آنها را بار دیگر به یکی از قدرت‌های اصلی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تبدیل کند اما راه سختی در پیش دارد. 
یکی از تصمیمات او پایان روند کار در خانه کارمندان این باشگاه بود که از زمان شیوع ویروس جهانی کرونا رواج پیدا کرد و این تصمیم با حمایت کانتونا همراه شده است که به اتلتیک گفت:« من به انرژی بین مردم باور دارم و دوست دارم که این اتفاق بار دیگر در یونایتد رخ دهد چون خیلی اتفاق مهمی است. 

این که شما افراد را ببینید و به آنها سلام کنید و به این باور برسید که همه یک خانواده هستید. نه فقط بازیکنان و سرمربی، نه فقط مدیر باشگاه، بلکه تمامی کسانی که در یونایتد کار می‌کنند. این روند از زمان حضور گلیزرها و رفتن سر الکس فرگوسن تغییر کرده بود و حالا بار دیگر در حال بازگشت است. باید بتوانید همدیگر را حس کنید، با هم دست بدهید و در چشم هم نگاه کنید. این اتفاق واقعا برای هر کاری مهم است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره