نماد آخرین خبر

زنده از نقل و انتقالات؛ پیش به سوی انفجار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زنده از نقل و انتقالات؛ پیش به سوی انفجار!

ورزش 3/به نظر می‌رسد تمرکز مدعیان‌ قهرمانی روی جذب بازیکن خارجی است.
بازار نقل و انتقالات ایران در حالی دنبال می‌شود که سپاهان تمام خریدهای لیگ برتری خود را انجام داده و استقلال هم تا حد زیادی از خرید بازیکن ایرانی تکمیل شده است.
اما پرسپولیس و تراکتور تیم‌هایی هستند که هنوز با بازار داخلی کار دارند و تلاش می‌کنند نیازهای خود را از این بازار تامین کنند.

 پوشش زنده خبری

**تسنیم: تمرینات فوتبال نساجی در حالی در تهران دنبال می‌شود که سه بازیکن فصل گذشته این تیم در تمرینات حضور ندارند. اسماعیل بابایی، مهرداد عبدی و سعید بیگی بازیکنانی هستند که قراردادشان با نساجی تمام شده است و این باشگاه تمایلی برای حفظ آنها ندارد. جدایی این سه بازیکن از نساجی قطعی شده است.
**امیر ابراهیم زاده مهاجم تیم تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

**باشگاه فولاد با انتشار این تصویر جدایی علی شجاعی را اعلام کرد. او شب گذشته رضایتنامه خود را از هوشنگ نصیرزاده دریافت کرد.

 
**خبرگزاری ایرنا مدعی شده که باشگاه پرسپولیس و سیدحسین حسینی مذاکرات خود را انجام داده‌اند و قرار شده که حسینی شخصا رضایتنامه خود را بگیرد تا به پرسپولیس ملحق شود!

**علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی در سکوت خبری است و از تیم فصل گذشته او هوادار هم خبری در دست نیست. اما حقیقی امیدوار است در این پنجره سرانجام پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس را بگیرد و پیراهن این تیم را بر تن کند.
**با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران که خرید لژیونرهای ایرانی جزء سهمیه داخلی محسوب می‌شود، سپاهان پیش از این 5 سهمیه از 7 خرید داخلی خود را انجام داده بود (مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی و محمدامین حزباوی) و روز شنبه نیز قرارداد دو مهره جدید (وحدت حنانوف و حسین گودرزی) را نهایی کرد تا هفت خرید لیگ برتری سپاهان تکمیل شود.
**ابراهیم بایش هافبک شماره هشت تیم نیروی هوایی عراق در آستانه پیوستن به تیم سپاهان قرار دارد.

**این آخرین حضور عبدالکریم حسن در ایران و پرسپولیس است، روزی که او پیش از ترک ایران به دیدار رضا درویش رفت و این استوری را هم در صفحه خود قرار داد.

**عثمان اندونگ که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته به استقلال خوزستان پیوست و نقش مهمی در بقای آبی‌ها در لیگ برتر داشت، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی و حضور در گل‌گهر سیرجان گرفته است.

**روزنامه‌های قطری اعلام کردند که عبدالکریم حسن راهی الوکره خواهد شد و قراردادی سه ساله امضا خواهد کرد.

**انتقال یحیی عطیه الله به پرسپولیس کاملا منتفی شده است.

**باشگاه تراکتور به هیچ وجه قصد فروش قطعی حسین پورحمیدی را ندارد و باتوجه به قرارداد یک ساله بیرانوند، تنها او را به صورت قرضی در اختیار سایر تیم‌ها قرار می‌دهد.

**رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال به نظر در حال بازگشت به ایران است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره